فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: بسیج یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۵۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه نمین در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان، ضمن عرض تبریک هفته بسیج و همچنین متلاشی شدن شجره خبیثه داعش اظهار کرد: این پیروزی ها حاصل رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و فرماندهی بی بدیل سردار سلیمانی و همچنین الگوگیری بسیج مردمی عراق و سوریه از تفکر بسیجیان 8 سال دفاع مقدس بوده است.

 سرهنگ شاپور حسن زاده ادامه داد: بسیج کارکرد و کارنامه ی درخشانش را در طول 8 سال دفاع مقدس در گنجینه ای گرانبها به یادگار گذاشته و امروزه نیز یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه های دشمنان ایجاد کرده است و دشمنان در تلاش هستند تا این سد محکم را از بین ببرند ولی به هیچ وجه موفق نخواهند شد.

وی هدف اصلی تشکیل بسیج را اعتلای اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: بسیج در عرصه های مختلف به تاثیرگذارترین الگو در دنیا تبدیل شده و با ایستادگی در برابر مستکبرانی که به مردم ظلم می کنند ایمان و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد بیان کرد: بسیج در فتنه ی 88 که توسط دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود نقش اصلی را ایفا کرد و ثمره آن نیز در حماسه عظیم 9 دی به بار نشست.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه بسیجیان در راه ائمه ها و معصومین قدم برمیدارند افزود: با مشاهده رفتار و حرکت های بسیجیان پی میبریم که تمام رفتارهای آن ها مطابق با رفتارهایی هست که در روایات معصومین وجود دارد.

ارسال نظرات