خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود:

حمایت از تئاتر یکی از وظایف بسیج هنرمندان است.

اعتماد گفت: بسیج هنرمندان خود را موظف می‌داند از فرهنگ و هنر حمایت کند و عرصه تئاتر یکی از مقوله‌های اثرگذاری است که بسیج هنرمندان از آن حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۷۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
حمایت از تئاتر یکی از وظایف بسیج هنرمندان است.به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد در حاشه برگزاری نخستین جشنواره استانی نمایش‌های آیینی مذهبی بسیج در شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری اولین جشنواره استانی نمایش‌های آیینی مذهبی بسیج استان در شاهرود اظهار کرد: با توجه به سابقه تئاتر در شهرستان شاهرود و حمایت از این هنر فاخر ما تلاش کردیم تا این جشنواره در شاهرود برگزار شود و دوستان نیز قبول کردند و ما میزبان این رویداد استانی شدیم.
وی افزود: در این جشنواره چهار تئاتر آیینی مذهبی حضور دارند که البته یک گروه از شاهرود انصراف داد و یک گروه از سمنان جایگزین آن شد و سه داور این مسابقات را داوری و ارزیابی می‌کنند و در مراسم اختتامیه که امشب برگزار می‌شود از تئاتر‌های برتر تجلیل خواهد شد.
اعتماد با بیان اینکه وظیفه ذاتی بسیج هنرمندان حمایت از هنر و هنرمندان در عرصه‌های مختلف است گفت: تلاش ما این است که بتوانیم از هنرمندان متعهد و انقلابی حمایت و هنر متعالی و الهی را در جامعه ترویج نماییم و برای همین هم این جشنواره‌ها با رویکرد ارزش‌های الهی و انسانی و انقلابی برگزار و حمایت بسیج نیز از این هنر‌ها وجود دارد.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا هنر تئاتر آن هم تئاتر آیینی مذهبی در جامعه و در قشر هنرمندان ما بیشتر و بیشتر شود چرا که هنر اصیل ما در تئاتر همین موضوعات و سبک‌های ملی و مذهبی بوده است و باید از هنرمندان این عرصه حمایت کرد که برگزاری این جشنواره‌ها در این راستاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها