توسعه کشور در گرو روحیه بسیجی است

امام جمعه شهرفارسان گفت: رشد کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و امثال اینها بر اساس این عشق و علاقه ای که با این روحیه بسیجی بود شکل گرفت علی‌رغم تهدیدها تحریم‌ها با همین روحیه بسیجی اینها را محقق کردند .
کد خبر: ۸۹۵۲۶۸۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه های این هفته شهر فارسان گفت: در ﻣﺎ ه ر ﺑﯿﻊ اﻻول ﻗﺮار د ارﯾﻢ و ﻧﻬﻢ ر ﺑﯿﻊاﻻول ﺳﺎ ﻟﺮوز اﻣﺎﻣﺖ ﺣﻀﺮت ﻣﻬﺪی ﻣﻮﻋﻮد ارواﺣﻨﺎ ﻟﻪا ﻟﻔﺪا ﺳﺖ اﻣﺖ   اﺳﻼﻣﯽ  ﺑﺎ ﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع  ﻣﻬﺪوﯾﺖ  ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﺪ . ﭼﺮا ﮐﻪ  اﯾﻦ از اﺻﻮل اﻋﺘﻘﺎدیﻣﺴﻠﻢ اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺖ ﺣﺘﯽ اﻫﻞ   ﺗﺴﻨﻦ ا ز ﻣﻌﺘﻘﺪ ان ﺳﺮﺳﺨﺖ ﻣﻬﺪو ﯾﺖ  ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺤﺚ  ﻣﻬﺪو ﯾﺖ  ﺻﺮ ﻓﺎ  ﺑﺤﺚ ﺷﯿﻌﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﺑﺤﺚ ﻣﻬﺪوﯾﺖ   ﺑﺤﺚ ﻗﺮآﻧﯽ و رواﯾﯽ اﺳﺖ . رواﯾﺖ اﺳﺖ  ﻫﺮﮐﺲ ﮐﻪ ﺑﻤﯿﺮد و ا ﻣﺎم زﻣﺎن ﺧﻮدش ر ا ﻧﺸﻨﺎﺳﺪ ﺑﻪ ﻣﺮگ ﺟﺎﻫﻠﯿﺖ ﻣﺮده اﺳﺖ .

وی تصریح کرد: روحیه ای که آماده شهادت است، آماده ایثار است،آماده جهاد فی سبیل الله است ما از این روحیه تعبیر به بسیجی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر اساس همین روحیه شکل گرفت هشت سال دفاع مقدس ما با همین افراد با همین روحیه بسیجی اداره شد و به پیروزی رسید.

حجت اسلام ملکپور افزود: رشد کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و امثال اینها بر اساس این عشق و علاقه ای که با این روحیه بسیجی بود شکل گرفت علی‌رغم تهدیدها تحریم‌ها با همین روحیه بسیجی اینها را محقق کردند .

وی بیان داشت: واقعیت این است که حرکت بسیجی و بسیجیان از سر احساس نیست از سر منطق و تعقل است حرکت حرکت بسیجی در تعریف ما و کشور ما بر سه پایه مهم استوار است. ایمان جهاد و بصیرت  و همین عوامل بود که هم ما را به پیروزی رساند و هم آن صدور انقلابی  که حضرت امام راحل (قدس سره )مدنظرشان بود با همین روحیه بسیجی انجام شد.

امام جمعه فارسان گفت: در کشور لبنان مشاهده فرمودید حزب الله برآمده از این روحیه است که توانستند هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ رزمی در حدی قرار بگیرند که اسرائیل متجاوز فکر حمله به لبنان را نباید به سر داشته باشد طعم تلخ شکست ۳۳ روزه هنوز در کام اسرائیلی‌ها است.

وی افزود: همین روحیه بسیجی است که به کشور عراق و سوریه هم صادر شد در کشور عراق در قالب حشد  الشعبی شکل گرفت و جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش بلکه بر جبهه استکبار به فرماندهی سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی پیروز شد.

 و این پیروزی برای همه ما شیرین و به همه شما تبریک عرض می کنم که می شود گفت نصرت الهی در این جریان ملموس بود و وعده های الهی محقق شد.

ارسال نظرات