امام جمعه الیگودرز گفت: برخی در این کشور فرهنگ جهاد و شهادت را مانع حیات مادی و دنیوی خود می دانند.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۹۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام محمد علی ارزنده  ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت و ریشه کنی داعش گفت: بار دیگر روحیه بسیجی و جهاد و شهادت  پیروزی بزرگی را رقم زد و گروهک  داعش به پایان خط رسید و سقوط کرد.

 

وی با اشاره به زوایای مختلف این پیروزی و تلاش مدافعان حرم و سپاه قدس افزود: متاسفانه عده ای بجای اینکه برگزاری جشن پیروزی را تدارک ببینند و مردم را به این جشن دعوت کنند در مقابل بزرگی این حادثه ماندگار سکوت اختیار کردند.

 

ارزنده افزود: متاسفانه برخی تمایل ندارند فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور ترویج شود  و همان هایی که در روزنامه های خود در دفاع مقدس و دفاع از حرم شبهه ایجاد نموده و یا آنهایی که شعار جانم فدای ایران سر دادند امروز غیرتشان کجا رفته که این پیروزی ملت ایران  را جشن بگیرند.

 

وی با اشاره به بی توجهی به فرهنگ جهاد و شهادت  افزود: یقینا برخی نمی خواهند در این حوزه اقدامی صورت بگیرد زیرا فرهنگ جهاد و شهادت مانعی برای حیات مادی و دنیوی  آنها می باشد.

 

خطیب نماز جمعه الیگودرز به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضرت آقا داعش را به غده سرطانی تعبیر فرمود که آمده بود در دنیا و بویژه کشور ما ریشه بزند اما ریشه آن خشکانده شد.

 

وی افزود: متاسفانه عده ای تا دیروز در مقابل داعش اظهار ضعف می کردند و این غده را غیر قابل ریشه کنی می دانستند و جای تاسف است که برخی مسوولین ما فقط کرنش و ترس و واهمه  در مقابل دشمن را پی می گیرند.

 

ارزنده ضمن تبریک هفته وقف  به مجموعه اوقاف و ریاست این اداره گفت: اداره اوقاف در بحث احیای موقوفات زحمات ثمر بخشی را متحمل شده است که جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه الیگودرز به وضعیت آشفته بازار قیمت ارزاق و اجناس مورد نیاز مردم در بازار الیگودرز اشاره نمود و افزود: مردم انتظار دارند ناظرین بر قیمت ها نظارت بیشتری داشته باشند و کسبه نیز حلال و حرام و ترس از خدا و انصاف را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات