امام جمعه هفشجان گفت: علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران تفکر و عمل بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۹۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سیدحسن جلالی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هفشجان با تأکید بر اینکه بلایای طبیعی در تمام مواقع ظاهری مصیبت‌بار و همراه با رنج و درد به‌همراه دارد، اظهار کرد: اصل وقوع بلایای طبیعی از حوزه اختیار انسانی خارج است، اما ما می‌توانیم در آن قسمتی که مربوط به انسان است نوع‌دوستی و مسؤولیت‌پذیری را به‌خوبی تمرین کنیم و مردم ایران و چهارمحال و بختیاری در کمک به مردم آسیب‌دیده در زلزله نوع‌دوستی خود را به‌خوبی اثبات کردند.

وی با بیان اینکه بلایای طبیعی یک آزمون و محک برای مسؤولان در استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی محله‌ای، منطقه‌ای و کشوری است، عنوان کرد: مسؤولان برای مواجهه با بحران باید آمادگی لازم را داشته باشند و مسؤولی زمانی مسؤولیت خود را به‌خوبی انجام می‌دهد که برای مشکلات آماده باشد.

امام جمعه هفشجان ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و احتمال وقوع سیل در برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری مسؤولان باید آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به مردم در مواقع لزوم را داشته باشند.

جلالی سفر مقام معظم‌ رهبری به مناطق زلزله‌زده و دیدار چهره به چهره با مردم آسیب‌دیده را نقطه عطفی برای مردم کرمانشاه عنوان کرد و گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در بین مردم آسیب‌دیده در شرایط سخت و دیدار و شنیدن صحبت‌های آن‌ها نشان‌دهنده رهبری الهی ایشان است و شنیدن سخنان آرامش‌بخش ایشان بهترین مرهم برای مردم آن منطقه بود.

وی خاطرنشان کرد: پایان سیطره گروه تروریستی داعش در منطقه را به تمام رزمندگان جبهه مقاومت تبریک می‌گوییم و این برای ما افتخار بسیار بزرگی است که پیروزی جبهه مقاومت با فرماندهی سردار ایرانی محقق شد و امیدواریم هیچ‌گاه شاهد اینگونه جنایات در هیچ جای دنیا نباشیم.

امام جمعه هفشجان در پایان با تبریک به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج توسط امام راحل در 5 آذرماه سال 1358، افزود: مقام معظم رهبری علت شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران را تفکر، عمل و حرکت بسیجی در اکثر مردم عنوان کردند و ما باید تلاش کنیم این شجره طیبه را تقویت کنیم.

ارسال نظرات