تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان را دور می کند

مسئول بازرسی ناحیه ازنا گفت:اگر بر کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید .
کد خبر: ۸۹۵۲۷۰۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سروان مهدی رشنو ، مسئول بازرسی ناحیه ازنا پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مومن آباد در جمع نمازگزاران اظهار داشت: باید از مردم جهت حمایت و سنگ تمام گذاشتن برای مردم زلزله زدگان  تقدیر کرد.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت که با هفته بسیج نیز مقارن شد و این پیروزی نشان دهنده توان و قدرت جبهه اسلام و خصوصا انقلاب اسلامی ایران است را تبریک می گوییم.

 رشنو بیان کرد: تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و دستور تشکیل آن توسط بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ره در 5 آذر سال 1358 که از دید ایشان تاریخچه تشکیل بسیج به صدر اسلام بر می گردد و چون مقصد اسلام است و هر جوان باید نیرویی باشد برای دفاع از اسلام و مهیا باشد و برای مقابله با کفر هوشیار باشد 

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل بسیج جذب ،آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی است که به علت  شرایط سنی و گستردگی باید در زمان جنگ و پس از جنگ در صحنه باشند که نمونه آن در زمان جنگ سازماندهی بسیجیان در قالب  دسته ها،گروهانها،گردان و غیره است که نمونه بارز آن همین گردان همیشه سرفراز مالک اشتر ازناست  که در زمان  پس از جنگ با توجه به نیاز جامعه در عرصه های سازندگی،فرهنگی و... وارد میدان شد که نمونه بارز آن همین گروههای جهادی می باشد که در مناطق محروم کشور خدمت رسانی می کنند و همچنین در مناطق زلزله زده کرمانشاه حدود 150 گروه تخصصی جهادی زیر نظر بسیج سازندگی به خدمت رسانی می پردازند.

وی با اشاره به دعوت از بسیجیان جهت شرکت در همایش 5 آذر در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امام خمینی ره، اگر بر کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید .

رشنو گفت مقام معظم رهبری مد ظله،بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان عج و این انقلاب مقدس به آن نیاز مند است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار