خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر در خطبه های نمازجمعه گفت: شکست داعش نتیجه تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای مقاومت بود.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ملا عبدالله غفوری امام جمعه روانسر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روانسر ضمن تبریک ماه  مبارک ربیع الاول به نحوه وفات حضرت محمد "ص" در ۱۲ ماه ربیع_الاول اشاره کردند که از دیدگاه اهل سنت ۱۲ ربیع الاول ولادت و وفات آن حضرت می باشد .

 

امام جمعه روانسر با اشاره به پایان عمر داعش اظهار داشت: خبر شکست داعش خبر خوشحال کننده‌ای برای همه مسلمانان جهان بود و نشأت گرفته از تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای مقاومت بود.

 

وی با اشاره به اینکه شکست داعش نشأت گرفته از پیروزی همیشگی حق و حقیقت بود گفت: امیدواریم همه رزمندگان، مجاهدان، بسیجیان و انسانهای حق طلب آگاه و با بصیرت باشند و از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری همواره تبعیت کنند.

 

امام جمعه روانسر در ادامه ضمن تبریک هفته بسبج  عنوان داشت: بسیج دربردارنده ی مجموعه ای از افراد متعهد، کاردان، پرانگیزه، ایثارگر و مسئولیت پذیری است که آماده خدمت گذاری و مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی هستند.

 

سرهنگ محمد رضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روانسر ضمن تبریک آغاز هفته بسیج بیان داشت: امروز دنیای اسلام در یک پیچ تاریخی قرار دارد و تنها راه برون رفت از این پیچ حساس تنها تکیه بر تفکر بسیجی است.

 

وی تصریح کرد: بسیج از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه های محرومیت زدایی، سازندگی، فرهنگی، و اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت است.

 

وی در ادامه به ارزش و جايگاه بسيج از  دیدگاه حضرت امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پرداخت و افزود:  فرماندهی كل قوا حضرت آيت الله خامنه ای نيز بمانند رهبر کبیر انقلاب همواره برای بسيج نقش و اهميت خاصی قائل بودند و هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه روانسر در ادامه به پیروز های اخیر جمهوری اسلام ایران در برون مرز و نابودی داعش توسط سربازان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رمز پیروز آن را اتحاد، همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دانستند افزود: در این پیروزی مهم نقش و جایگاه بسیج بسیار پررنگ بود.

 

سرهنگ محمد رضا الفتی در ادامه به توانای و پای کار بودن بسیج و سپاه در تمامی صحنه های انقلاب اشاره کرد و افزود: بی شک حضور همیشه در صحنه بسیجیان در جای جای ایران اسلامی موجب رشد و شکوفایی این انقلاب گردیده است و امروز نیز بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی پیش قراول است.

 

وی در پایان همه نمازگزارن را به دشمن شناسی و شناخت همان دشمن اصلی اسلام یعنی استکبار توصیه کرد.

ارسال نظرات