فولاد ازنا هر روز پیرتر و فرسوده تر می شود

امام جمعه موقت ازنا  گفت: فولاد ازنا هر روز پیرتر و فرسوده تر می شود و مکررا اعلام می کنند تجهیزات فولاد در ازنا در حال آمدن است ، از مسولین خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان  ،حجت الاسلام بنیادی امام جمعه موقت ازنا در جمع نمازگزاران ضمن تبریک نابودی شجره ملعونه داعش به ملت اسلامی ایران  اظهار داشت :پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری در مورد نابودی داعش باعث مسرت و خرسندی است که این شجره خبیث در منطقه نابود شد .

 

وی با اشاره به هفته بسیج افزود :بسیج یک افتخار بزرگ است که امام (ره) ان را نصیب ما کرده است که به فرمایش امام بسیج یکی از الطاف بزرگ الهی است .

 

بنیادی با اشاره علت انتشار هسته مقاومت در جهان اسلام  عنوان کرد :هر کشوری که می خواهد چشم طمع جهان خواران از کشورش کوتاه کند بسیج را در در کشور خود تاسیس کند زیرا بسیج یک فرهنگ و دفاع از فضائل انسانی است .

 

وی عنوان کرد :بسیج جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی در منطقه قرار گرفته است که در کشور هایی اسلامی سوریه جیش وطنی و در عراق حشد شعبی و در یمن انصارالله و حزب الله لبنان با این تفکر دفاع از مظلوم  و مبارزه با ظلم شکل گرفته است و باید این تفکر بسیج جهانی شود تا زمینه سازه ظهور منجی اعلام گردد.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به پیام های زلزله گفت :زلزله برای ما پیام  روز قیامت را دارد که زمین اسرار خود را فاش می کند و خبر های را می دهد .

 

وی تصریح کرد :زلزله علاوه بر یاد خدا و مرگ عواطف مردم را برمی انگیزد و در حادثه زلزله کرمانشاه مردم  با توان خود به  زلزله زدگان کمک کردند و حتی مقام معظم رهبری را به منطقه زلزله زده کشاند تا ایشان خود فرماندهی بحران را برعهده بگیرند .

 

بنیادی با اشاره به دغدغه جوانان شهرستان اظهار داشت :دغدغه جوانان کشور و به ویژه  جوانان شهرستان مسئله اشتغال است که باید دولتمردان به وعده خود در مورد اشتغال جوانان در جامعه مانند وعده سردار سلیمانی در بحث داعش اقدام به عمل کنند تا مردم  خرسند شوند .

 

وی بااشاره به فولاد ازنا افزود :فولاد ازنا هر روز پیرتر و فرسوده تر می شود و مکررا اعلام می کنند تجهیزات فولاد در ازنا در حال آمدن است و از مسولین خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنند تا جوانان ما در شهر خود کار کنند تا در شهر هایی دیگر آواره نشوند و مشکل اشتغال هم در شهرستان کم شود .

 

امام جمعه ازنا گریزی به وضعیت نامناسب جاده امام زاده قاسم زد و گفت :امام زاده قاسم ازنا در ورودی استان مرکزی به لرستان است و این امام زاده تا جاده اصلی سه کیلومتر فاصله دارد و مسولین شهرستان می تواند با زدن یک بلوار 45 متری و احداث مغازه هم جایی برای نماز خواندن مسافران باشد و اشتغال زایی را برای جوانان مهیا کنند و برای اردو های سیاحتی هم یک مکان مناسبی باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات