خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: درست است که این شجره خبیثه نابود شده است ولی به فرموده رهبری نباید از توطئه های جبهه استکبار غافل بود.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ محمدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از افتخارت بسیج این است که امام رحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جایگاه بسیج بیانات متعددی داشته اند.

 

وی افزود: از جمله شاخصه های بسیج از دیدگاه آیات قرآن این است که هم خداوند را دوست دارند و هم خداوند آنها را دوست دارد، در مقابل مومنین متواضع و در مقابل دشمن سربلند هستند، در راه خدا جهاد می کنند و در مقابل تهاجم تبلیغاتی دشمن مقاومت می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: بسیج علاوه بر مسئولیتی که در حفظ انسجام و سازماندهی دارد از تمام عرصه ها و مسئولیت ها سربلند بیرون آمده است همچنان که در خدمات رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه بیش از 120کامیون و کانتینر کمک های مردمی از شهرستان هرسین به مناطق زلزله زده ارسال شد.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به پیام تبریک سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص نابودی شجره خبیثه داعش اظهار داشت: در این پیام از خود به عنوان سرباز و خدمتگذار نام برده است و این درسی برای ما مسئولین است که چطور نسبت به ولی امر مسلمین ابراز محبت بکنیم، ای کاش که ما و همه مسئولین فروتنی و ولایتمداری را از ایشان یاد بگیریم.

 

وی افزود: درست است که این شجره خبیثه نابود شده است ولی به فرموده رهبری نباید از توطئه های جبهه استکبار غافل بود و ما باید با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین توطئه های آنها را خنثی کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: علت بغض و کینه دشمن نسبت به بسیج و سپاه را از اینجا می توان دریافت که سردار بزرگ اسلام آمد و کشورهای منطقه را متهد کرد و آمریکا و استکبار را در رسیدن به نقشه های آن ها ناکام گذاشت.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: آمریکاییها توطئه های جدیدی برای رسبدن به اهداف خود دارند که از جمله آن ایجاد شکاف بین سپاه و مردم و همچنین تفرقه بین سپاه و سایر ارگان های نظامی است که در این خصوص هم باید هوشیار و گوش به فرمان رهبر و ولی امرخود باشیم.

 

ارسال نظرات