مسئول سازمان بسیج مداحان استان :

به مناسبت گرامی داشت پنجمین روز از هفته بسیج دعای پرفیض ندبه در زاهدان برگزارشد

مراسم محوری دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج و همزمان با روز رحلت بنت الحسین حضرت سکینه(س) در سه شهرستان استان با همت کانون های بسیج مداحان نواحی برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۲۷۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
محمد جواد جامعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان با اشاره به این مطلب که بسیج همزاد با انقلاب اسلامی و همراز آن و همگام با تحولات و رخداد‌های انقلاب است، اظهارداشت: بسیج آشکارتر و معرفتر از ان است که تعریف شود.
وی بیان کرد:در واقع واژه‌ای شفافتر و دوست داشتنی‌تر از آن در ادبیات رایج پیدا نمی‌شود تا بدان توصیف گردد، و بسیجیان شناخته شده‌تر از آن هستند که نیازمند می‌پردازیم تا سیمای بسیجیان را در نگاه مقتدای خویش به نظاره بنشینیم و دل‌ها را بدان بسپاریم.
مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان استان بیان کرد:بدیهی است در فضای سیاسی و رسانه‌ای موجود و تکاپوی جریان‌ها و نخبگان برای دستیابی به فرصت‌های خدمت به جامعه و تهدید‌ها و فرصت‌های پیش روی، بسیج همچنان و بدون وقفه نقش خویش را در حراست از انقلاب اسلامی، حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه، مقابله با تهدید‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان و جذب و سازماندهی آحاد مردم ایفا می‌نماید و در این مسیر با استقبال عمومی نیز مواجه می‌گردد.
جامعی تصریح کرد: اعتماد زاید الوصف جوانان و آحاد مردم در اقشار مختلف بسیجیان را در انجام وظیفه سنگین خویش راسخ‌تر و ثابت قدم‌تر می‌سازد، در عین حال با بی مهری‌ها و چالش‌هایی نیز مواجه می‌گردد که عاشقانه آن‌ها را تحمل می‌کند و، چون مقتدای خویش دم فرو می‌بندد.
این مسئول گفت:مراسم محوری دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج و همزمان با روز رحلت بنت الحسین حضرت سکینه(س) همزمان با شهرستان زاهدان درشهرستانهای زابل و ایرانشهر  با همت کانون های بسیج مداحان با حضور مداحان و شاعران بسیجی و مدیران و مسئولان سپاه و ادارات برگزارشد.
مسئول سازمان بسیج مداحان استان از همه ی کسانی که در برپایی این مراسم زحمت کشیدند علی الخصوص بسیجیان آستان شهدای گمنام که میزبان بودند تشکر و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم وصیت نامه شهید بسیجی حسین مسافر قرائت شد
ارسال نظرات