خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: پیشرفت‌ها و ولایت‌مدار بودن این نیروهای انقلابی قابل هضم نیست و به همین منظور است که استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به این نیروی انقلابی است .
کد خبر: ۸۹۵۲۷۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

امروز بسیج فرامرزی شده است/ استکبار جهانی در حال توطئه برای ضربه زدن به نیروی انقلابی بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج این نیروی مخلص با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت که ثمرات بسیاری برای این نظام و انقلاب داشته است.

وی افزود: این نیروی بسیجی هر جا که نیاز بوده با قدرت پا به میدان گذاشته و همیشه پیروز میدان بوده است، بنابراین هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا ابعاد مختلف تفکر بسیجی تبیین و پیشرفت های این نیروی مردمی بیان شود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر چه زمان می‌گذرد با وجود تهدیدها و تحریم‌ها ارزش تشکیل بسیج را بیشتر درک می‌کنیم و اثرگذاری بسیج را در جهان اسلام می‌توان به وضوح دید .

وی تصریح کرد: امروز بسیج فرامرزی شده و این مدال افتخاری است که حضرت امام خمینی (ره ) به ملت ما داده است .

سردار مجیدی بیان داشت: شور و شوق نیروهای با ایمان بسیجی برای خدمت به مردم و ایستادن در مقابل ظلم و کفر و استکبار جهانی در سایه اجرای فرامین مقام معظم رهبری از ویژگی‌هایی است که این نیروها را عزیز ملت ایران کرده است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌ها و ولایت‌مدار بودن این نیروهای انقلابی قابل هضم نیست و به همین منظور است که استکبار جهانی در حال توطئه و برنامه ریزی برای ضربه زدن به این نیروی انقلابی است .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: هدف نهایی جبهه استکبار از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران توسط تکفیری‌ها در عراق و سوریه، سعی داشت جنگ را به مرزهای ما و سپس به کشور ما برساند و ضربه خود را بزند که به لطف خدا با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری و با رشادت های رزمندگان جبهه مقاومت جلوی تکفیری‌ها گرفته شد و به اهداف شومشان نرسیدند .

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های بسیج گفت: تمام برنامه های بسیج باید از مسجد شروع شود و قصد داریم به کمک سه ضلع مهم مساجد  از قبیل امام جماعت، هیئت امنا و فرمانده پایگاه به مساجد رونق ببخشیم .

سردار مجیدی یادآور شد: با تلاش بسیجیان گشت‌های محله محور در سراسر استان فعال خواهند شد و همچنین در بحث‌های فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی بسیج کارهای بسیار خوبی انجام داده است که امروز با حضور مسئولین چندین جهیزیه که توسط نیروهای بسیجی خواهر جمع آوری شده بود به زوج های نیازمند اهدا شد و همچنین اردوهای جهادی نیز همچنان به کار خود در مناطق محروم ادامه خواهند داد .

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اینکه ترک اعتیاد به اندازه نجات اسلام است، گفت: در هشت شهرستان استان همدان طرح کرامت را اجرا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: طرح کرامت برای این است که جلوی مواد مخدر را در کشور بگیریم که این طرح در نهاوند نیز اجرا شده و تاکنون حدود ۱۸۰ نفر در این طرح از مصرف مواد مخدر پاک شده اند .

وی در پایان گفت: در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان نهاوند قرارگاه محرومیت زدایی در دهستان خزل شرقی مستقر شده و کارهای ابتدایی را نیز شروع کرده اند که این طرح نیز کار بسیار خوبی برای شهرستان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات