خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم الشان بالاخص شهدای مدافع حرم، پاسداران و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان گمیشان در نماز با شکوه جمعه حضور یافتند.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، بمناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم الشان بالاخص شهدای مدافع حرم، پاسداران و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان گمیشان در نماز با شکوه جمعه حضور یافتند.

پاسدار محسن نهفته به  عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه  ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان با الگو گرفتن از پیامبر رحمت شجره طیبه بسیج را قصر نمودند و ما شاهد رشد و شکوفایی این شجره طیبه در سطح جهان اسلام هستیم.

وی گفت: حشت الشعبی عراق، بسیج مردمی سوریه، رهبری امام خامنه ای و مرجعیت دینی و نقش بارز علمای دینی  باعث شکست داعش در عراق و سوریه و به خاک مالیده شدن دماغ آمریکا و اسرائیل و آل سعود شده است.

نهفته تاکید کرد: داعش شکست خورد اما تفکر داعش توسط آل سعود همچنان به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام و تقویت غده سرطانی اسرائیل  و پیروی از دستورات آمریکا به جهت انزوا و شکست اسلام می باشد که هوشیاری همگان را می طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها