حجت الاسلام ریاحی نسب گفت:خداوندقرآن مجید را برای هدایت بشر نازل کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۴۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هفتگی نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک همزمان با هفته مبارک بسیج برگزارشد.

دراین مراسم حجت الاسلام ریاحی نسب با گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقاومت و شکست داعش گفت: اخلاص ،ایثار ،فداکاری، از خود گذشتگی،اطاعت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام  بود.

وی ادامه داد:شیطان بزرگ و دشمنان اسلام با تمام توان از صدام حمایت کردند امادر مقابل اراده فولادین و الهی بسیجیان و رزمندگان اسلام شکست خوردند.

حجت الاسلام ریاحی نسب گفت: استکبار جهانی و با پول و حمایت آل سعود،داعش و گروهای تکفیری را برای  اسلام هراسی در جهان  ایجاد کردند و در نظر داشتند حکومتی را در مقابل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآل وسلم قراردهند.

وی ادامه داد:به فضل خداوند سبحان بامجاهدت رزمندگان مقاومت ،مدافعان حرم و هدایت و رهبری ولی امر مسلمین جهان و مرجعیت عراق و سیدحسن نصرالله، بسیجیان و فرماندهان مقاومت در سوریه و عراق همچنین فرماندهی سردار فاتح جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی، گروهای تکفیری و داغش شکست خوردند و مردم این مناطق از ظلم گروهای تکفیری نجات پیدا کردند.

حجت الاسلام ریاحی نسب در بخش دیگر سخنان خود افزود: آنچه را که مردم برای هدایت به آن نیاز داشتند خداوند بر پیامبر هر عصر و دوره ای وحی می کرد.

وی با اشاره به آیه شریفه "ذَالِكَ الْكِتَابُ لَا رَ‌يْبَ فِيهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِينَ" گفت:قرآن به عنوان آخرین کتاب آسمانی ؛ همانگونه که خداوند در وصف آن فرموده آن کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد؛ و مایه هدایت پرهیزکاران است.

شایان ذکراست:نظیر این مراسم با حضور فرمانده پایگاه مقاومت ابوذرغفاری اشکفتک نیز برگزارشد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،برگزاری مسابقه از سخنان روحانیون مدعو در جلسات، قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا ،نوحه خوانی و تجلیل از اسماعیل تقیان فرمانده پایگاه مقاومت ابوذرغفاری اشکفتک از دیگر برنامه های جلسات هفتگی نوجوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک بود.

 

ارسال نظرات