خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه گالیکش با بیان اینکه بسیج موازی کاری نمیکند بلکه کمک میکند خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجة الاسلام جاهدی مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه گالیکش در برنامه میقات صالحین،ضمن تبریک بمناسبت ماه ربیع الاول و سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج و روز تشکیل بسیج مستضعفین قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان گالیکش در جمع بسیجیان حلقه های صالحین با اشاره به آیه شریفه ای که در شان امیرالمومنین در ابتدای این ماه نازل شده که ایشان در بستر پیامبر اکرم خوابید تا آسیبی به ایشان نرسد را اولین مدافع حریم اهل بیت و حرم نامید.
وی با بیان اینکه بسیج موازی کاری نمیکند بلکه کمک میکند خطاب به مسئولان افزود: مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند و از همین جایگاه به مسئولینی که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند میگویم از بسیج کمک بگیرند، زیرا کلید واقعی حل مشکلات و قفل هایی که شما تصور میکنید بازشدنی نیست در دست بسیجیان است.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه گالیکش با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب در گذشته تمام مسائل پیش روی ما را پیش بینی و چاره ی آن را در مقابل ما گذاشتند،اضافه کرد:ملاک و میزان صداقت و پایبندی به اصول جمهوری اسلامی ایران بسیجی بودن است و این بسیجی بودن را باید اعلام کرد.
جاهدی افزود:خیلی ها از سالهای اول انقلاب تاکنون میگویند چرا باید به سوریه و عراق کمک شود،این در حالی بود که به هنگام این شبهات مدافعان حرم و بسیجی های بزرگوار ما با بصیرتی که از سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) به ارث برده بودند، فریب آنها را نخوردند و به مجاهدت خودشان ادامه دادند و اطاعت محض از امام زمان (عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری داشتند.
وی خاطر نشان کرد:امروز هم ما در حلقه های صالحین علاوه بر کادر سازی و تربیت بسیجیان ولایتمدار باید بصیرت بسیجیان را در حلقه های صالحین بالا ببریم تا در بزنگاه ها مانند اصحاب سیدالشهداء و ابوالفضل العباس (ع) عمل کنند و سربلند شوند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه گالیکش با اشاره به اینکه سه هزار پست رسمی که در کشور داریم افزود به ازای هر پست هفتاد نفر از بسیجیان و رزمندگان ما به شهادت رسیدند که مسئولان باید حواسشان به خون شهدا باشد.
انتهای پیام/
 
 
جلال پاک نژاد خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش
ارسال نظرات
پر بیننده ها