اعزام 340 دانش‌آموز دختر به راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از اعزام 340 نفر از دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

سرهنگ حمید یزدانی ضمن تبریک هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اولین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی تعداد 340 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول و دوم با 7 دستگاه اتوبوس  به راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به راهیان نور کار مشترکی است که توسط سپاه و آموزش و پروش صورت می گیرد و هدف از این اعزام ها این است که دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با شهدا و آرمان های شهدا بیشتر آشنا شوند و روحیه جهاد و ایثار را در خود تقویت نمایند.

سرهنگ یزدانی گفت : شلمچه و طلائیه که به کربلای ایران معروف شده اند به واسطه خون پاک شهداتقدس پیدا کرده اند و با توجه به قداست این مناطق با قطعیت تمام می توان گفت که اگر این دانش آموزان بتوانند با شهدا ارتباط برقرار کنند و به اصطلاح معروف با شهدا رفیق شوند شاهد اصلاح و تغییر رفتار این دانش آموزان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به چند حادثه تلخی که در چند سال گذشته اتفاق افتاد و با توجه به خطر آفرین بودن رانندگی در شب امسال ما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که اتوبوس ها فقط در طول روز حرکت کنند تا از بروز حادثه پیشگیری شود به علاوه یگان تامین و آمبولانس نیز جهت امنیت و مراقبت این دانش آموزان در تمام طول سفر آنها را همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات