خبرهای داغ:
ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای اینچه طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، بسیجیان و خانواده های معظم شهداءروستا افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۰۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای اینچه طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، بسیجیان و خانواده های معظم شهداءروستا افتتاح شد.

 پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) در زمینی به متراژ 80 متر مربع با زیر بنای 50 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 25 میلیون تومان ساخته شده  که زمین این پایگاه توسط اهالی روستا اهدا شده است.

سرگرد محمدی در این آیین گفت: بسیج یک حرکت بی‌ریشه و سطحی و صرفا ازروی احساسات نیست، بسیج یک حرکت منطقی و عمیق و اسلامی و منطبق بر نیازهای جامعه اسلامی است.

وی گفت:جهت افزایش جاذبه بسیج برای نسل جوان  اولا ، جوانان را از خودمان جدا نکنیم بلکه همه را جذب نماییم و بتوانیم آنها را در مسیر کمال تربیت نماییم در حالی که اگر همین فرد با برخورد مناسب جذب شود حتما رشد و کمال می یابد و هم برای بسیج می تواند موثر باشد.

سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مانه و سملقان در ادامه افزود : با دادن جذابیت به برنامه ها و گسترده کردن فعالیت های آن به نحوی که بتواند سلایق گوناگون جوانان امروز را در مسیر صحیح و منطقی پاسخگو باشد و آن ها را در جهت مسیر کمال سوق دهدچرا که اگر برنامه ریزی مناسب برای  فعالیت های بسیج وجود داشته باشد از جمله پر کردن اوقات فراغت جوانان با وسایل مختلف نظیر فعالیت های ورزشی متنوع، کلاس های آموزشی و ... می توان از استعداد های نهفته جوانان در راه بهبنه سازی برنامه های بسیج بهره برداری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها