مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج در گلزار شهدای روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل آباد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج عموم مسئولان شهرستان خلیل آباد و بسیجیان دریادل این شهرستان به همراه خانواده شهدا و ایثاراگران بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و آرامش روستای دهنو از توابع این شهرستان حاضر شدند و با نثار گل قبور این بزرگواران را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

حجت الاسلام علی نوری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: وظیفه اصلی تمام آحاد جامعه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

وی با بیان اینکه ما باید گلزار و آرمان‌های والای این شهیدان را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب هزینه‌های سنگینی داشت که تقدیم چندین هزار شهید نیز از جمله هزینه‌های حفظ این انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حضور ما در این گلزار شهدا برای ادای احترام و سپاسگذاری از این عزیزان است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه آینده روشنی را برای انقلاب و کشور خود رقم بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها