خبرهای داغ:
سید مهدی مرتضوی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان از ارسال ۴ محموله کمک‌های دانشجویان این دانشگاه برای مردم آسیب دیده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۵۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

محمد حسن سیوندیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ناحیه دانشجویی اظهار داشت: با وقوع زلزله در استان کرمانشاه گروه جهادی حضرت زهرا (س) آمادگی خود را برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده غرب کشور اعلام کرد که با استقبال عظیمی از سوی دانشجویان روبرو شدیم.
وی افزود: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر یاری به زلزله زدگان توسط همه مردم، ما نیز به یاری هموطنان خود برخاستیم، در این راستا اقلام و مواد غذایی مورد نیاز مردم زلزله زده از طریق کمک‌های دانشجویان جمع آوری شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: برای جمع آوری کمک‌های دانشجویان دو غرفه در دانشگاه برپا شد که این غرفه‌ها به علاوه پایگاه‌های بسیج دانشجویی کمک‌های دانشجویان و اساتید را به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری کردند.
وی با بیان اینکه تاکنون 4 محموله از کمک‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه اصفهان جمع آوری و ارسال شده است، خاطرنشان کرد: انواع کنسرو و خرما، غذای آماده کنسرو شده، نان خشک، قند و نبات، چندین تخته پتو، پوشاک برای اطفال و بزرگسالان، آب معدنی، دارو و لوازم بهداشتی، چادر و کیسه خواب از جمله اقلام ارسال شده است.
سیوندیان افزود: ستاد اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان بار دیگر آمادگی خود را برای آواربرداری و بازسازی شهرها و روستاها در غرب کشور و کمک به هموطنان زلزله را اعلام می‌کند، همان طور که این ستاد در قالب دو گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) با حضور فعال دانشجویان از سال‌های گذشته اقدام به برگزاری حرکت‌های جهادی و محرومیت زدایی در سطح کشور کرده است.
وی اظهار داشت: براساس وظیفه‌ای که بر دوش جامعه دانشجویی کشور قرار گرفته لازم می‌دانم که از تمام مسئولانی که در این رابطه می‌توانند نقش فعالی داشته به رفع سریع‌تر مشکلات مردم این منطقه کمک کنند بخواهم در انجام و عمل به وظایف خود کوتاهی نکرده و با تمام توان به مشکلات مردم این منطقه رسیدگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها