خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه کلید خوشبختی در زندگی مودت است، گفت: بسیجی نیروی مخلصی است که با محبت و مودّت نوکری مردم را می کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام محمد تویسرکانی پیش از ظهر امروز، در جمع مردم خمینی شهر در برنامه پخش مستقیم دعای ندبه، که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: خمینی شهر به حسینیه ایران شهرت دارد و ایثار، فداکاری، شجاعت برای محقق شدن اهداف اسلام و انقلاب موج می زند.

وی افزود: حضرت حجت(عج) هنگام ظهور و حکومت، قرآن را احیا می کند و هر آن چه که قرآن وعده تحقق آن را داده است و هر چیزی که قرآن آن را نهی و افشاگری کرده، حضرت مهدی(عج) آن را احیا و یا باطل می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، اضافه کرد: سلسله انبیای الهی همه برای یک دین آمده اند و پیامبر اکرم دین اسلام را با برگزیدن امیرالمومنین(ع) به نقطه کمال رساندو بدانید مودت از مطالبه رسول خدا بوده و اگر کسی مودت را در زندگی پیاده سازی نکند ایمانش ناقص است.

وی با بیان اینکه ترجمه مودت به محبت اشتباه است که یکی از آفت های بزرگ تفکر نکردن در آیات مشهور قرآن بوده و این شهرت به دلیل محتوای آیات نیاز به تدبر بیشتر دارد، اظهار کرد: باید در این کلمه مودت که بارها در قرآن تکرار شد به خوبی تفکر کنیم و این واجب الهی را باید در زندگی ها اقامه کنیم که متاسفانه به سادگی از کنار آن عبور کرده ایم.

حجت الاسلام تویسرکانی، با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین یک مودت است، تصریح کرد: مودت با اهل بیت، مودت بین مردم و مسلمانان در این همایش بزرگ وجود دارد که مهربانی، فداکاری، نیکوکاری و ایثار در راهپیمایی اربعین موج می زند و دل های میلیون ها نفر به یک کانون توجه داشت.

وی با بیان اینکه دوستی علنی همراه با اطاعت که در آن دلدادگی باشد مودت است، ادامه داد: ما مسلمانان کلید تحقق همه ارزشهای الهی را باید در مودت جستجو کنیم و مودت در وجود شهدا باعث رسیدن به این مقام آن ها شد که استقلال، دوستی، امنیت مردم برای آنها ارزشمند بود و جان خود را برای مردم دادند تا اجازه تسلط دشمن بر مسلمانان را ندهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، با اشاره به اینکه ظالمان با ابراز مودت دنبال گمراه کردن مردم هستند، ابراز کرد: متاسفانه در سخنرانی ها، مداحی ها، اشعار و زندگی روزمره از مودت سخنی گفته نمی شود که کلید خوشبختی مودت است و از درون آن ولایت به وجود می آید.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود آمریکا با اشخاص دشمنی ندارد بلکه با اساس اسلام مخالف است، افزود: بسیجیان در طول تاریخ انقلاب مودت خود را نشان دادند و هرکجا مشکلی بوده بسیج وارد عمل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها