به مناسبت 2 آذر ماه :

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تفت پیامی صادر کرد

در این بیانیه آمده است: توصیه‌ای به مسئولین محترم کشور؛ و آن، اینکه نگاه خود را بطور کامل معطوف به فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله)؛ با اعتماد به ظرفیت‌های با برکت داخل کشور یعنی جوانان پرتلاش، دلسوز و انقلابی، کنند که ان شاالله راه رشد و تعالی جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد، سید نبی الله پورطاهری مسئول دفتر بسیج دانشجویی تفت به مناسبت ۲ آذر ماه سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز ۲ آذر ماه روزی است که باز نفس مسیحای بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) همزمان با دهمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به قیام بر علیه کفر و استکبار، جسم دانشگاه را پویا و زنده کرد.
این روز؛ روزی است که عمق نگاه استراتژیک و آینده نگرانه امام بزرگوار (ره) مبنی بر میدان‌های جنگ جدید با مرز‌ها و پایه‌های اعتقادی یعنی همان جنگ نرم فرهنگی را نشان می‌دهد.
۲۹ سال پیش در چنین روزی فرمان تاریخی امام راحل در خصوص تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، این دو قشر مهم و سرنوشت ساز جامعه صادر شد تا از همان ابتدا در صحنه‌های مختلف از ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) و آرمان‌های انقلاب اسلامی حاضر شوند و از آن‌ها مدافعانه دفاع کنند.
امروز نیز فرزندان معنوی حضرت امام (ره)، همچنان بر آرمان‌های آن بزرگوار باقی بوده و اعلام می‌دارند کمال همت خود را برای حفاظت از دستاورد‌های نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید بسیجی و همچنین مهمترین رکن و ستون این انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه و پرچمدار برحق آن حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، به کار خواهند بست و تا آخرین قطره خون بر دفاع از آرمان‌های مقدس پیر جماران ثابت قدم خواهند ماند.
در پایان نیر توصیه‌ای به مسئولین محترم کشور؛ و آن، اینکه نگاه خود را بطور کامل معطوف به فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله)؛ با اعتماد به ظرفیت‌های با برکت داخل کشور یعنی جوانان پرتلاش، دلسوز و انقلابی، کنند که ان شاالله راه رشد و تعالی جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
والسلام
ارسال نظرات
آخرین اخبار