خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: افتخار ایران است که بگوییم بسیج داعش را شکست داد و فرمانده بسیجان هم سردار سلیمانی خود را یک بسیجی معرفی می کند که شخصیتش فرامرزی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در ۳۸ سال پیش دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.
وی افزود: زمانی که هیچ جنگی وجود نداشت امام خمینی(ره) با تیزبینی خود اعلام کرد که کشور ۲۰میلیون تفنگدار در قالب بسیج می خواهد.
امام جمعه اردستان گفت: بسیج با خلوص و عظمتی که آفرید و در دینداری استوار و با سرافرازی از اسلام دفاع کرد حضرت امام به حال آنان غبطه خورد.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه بسیج مکتبی ترین یگان نظامی برای حضور در میادین مختلف نظامی، اقتصادی و اجتماعی است، تصریح کرد: بسیج نماد اخلاق و نشانه یک نیروی مردمی است.
خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که اگرآنها نبودند الان کشور امنیت، عظمت و شوکتی نداشت.
وی با توجه به صحبت امام خمینی(ره) افزود: بسیج وظیفه اش فقط نظامی نیست و در مقابله با جنگ نرم هم میدان دار بوده و موجب دلگرمی و امید بخش مردم است.
حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: بسیج امروز از مرز ایران فراتر رفته و تکثیر نسل داسته که در قالب حزب الله لبنان و انصارلله در یمن و در سوریه با نام نیروهای مردمی و با شعار بسیجی فعالیت می کنند.
امام جمعه اردستان تصریح کرد: افتخار ایران است که بگوییم بسیج داعش را شکست داد و فرمانده بسیجان هم سردار سلیمانی خود را یک بسیجی معرفی می کند که شخصیتش فرامرزی است.
وی داعش را یک پدیده آمریکایی وهابی دانست که توسط آمریکا ساخته شده بود و همچون مار افعی آن را به جان ملتهای مسلمان انداخته اند.
حجت الاسلام دهشیری گفت: زلزله و درسهای بزرگی از این حادثه به همه هوشیاری داد که مسئولان بدانند باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به هفته فرهنگی اردستان که از هفتم تا ۱۴ آذرماه انجام می شود اشاره کرد و افزود: هفته فرهنگی آینه تمام نمای اردستان خواهد بود.
گفتنی است به مناسبت هفته بسیج فعالیت بسیج کوثر اردستان در حاشیه نماز جمعه در قالب نمایشگاه ایجاد شده بود.
ارسال نظرات