خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کنگاور گفت: بسیج به عنوان یکی از الگوهای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و نمودی از مشارکت آنان در بزنگاه‌های حساس اجتماعی و سیاسی تا امروز بی‌بدیل‌ترین این نمونه‌ها بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۵۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

سرهنگ علی حیدرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکنگاور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و همزمان شده این ایام با آغاز ماه ربیع الاول بیان داشت: بسیج شجره طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان تاریخیحضرت امام(ره) در پنجم آذر 1358 تا ذخیره ای باشد برای آن بوستان و ثمرات آن از آفات حفظ شود و تا کنون همه ملت فهیم ایران بر آن تکیه نموده و از ثمرات شفا بخش آن بهره مند شده اند.

 

بسیج به عنوان یکی از الگوهای حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و نمودی از مشارکت آنان در بزنگاه‌های حساس اجتماعی و سیاسی تا امروز بی‌بدیل‌ترین این نمونه‌ها بوده است. نمونه‌ای که به اقتضای مردمی بودن، ماموریت‌ها و رسالت‌های خود را در هر برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از بستر نیازهای جامعه دریافت کرده و متناسب با آن ظرفیت خود را به کار گرفته است.

 

وی در رابطه با دستاورد های مختلف بسیج شهرستان در یک سال گذشته موضوع را به بخش های مختلف، فرهنگی، سیاسی، ورزشی، خدماتی، آمادگی دفاعی تقسیم کرد و گفت: بنا به فرموده بنیانگذار انقلاب "بسیج لشکر مخلص خداست"،لذا این نیروی عظیم و توانمند در تمامی عرصه ها حضور مخلصانه خود را نشان خواهد داد و موفق خواهد بود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور آگاه سازی جامعه و بصیرت افزایی در غالب پیکار فرهنگی و مقابله جدی با جنگ نرم از مهم ترین دستاورد های بسیج در سال های اخیر معرفی کرد و گفت: بسیج شهرستان کنگاور با برگزاری ده ها نشست فرهنگی سیاسی و بصیرت افزایی مسیر مناسبی را در راه مقابله با جنگ نرم آغاز کرده است.

 

سرهنگ حیدرنژاد در پایان بیان داشت: هفته بسیج را حضور بسیجیان دریادل و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر سبز ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای عزیز این مرز و بوم، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای «مدظله العالی» و در سایه ی توجهات امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را برایتان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات