مسئول بسیج سازندگی رودان از فعالیت یک گروه جهادی جهت امداد به مردم زلزله زده کرمانشاه از شهرستان رودان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۷۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگانفضل الله قاسمی مسئول بسیج سازندگی شهرستان رودان در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: با توجه به ضایعه بزرگ وغمناک زلزله کرمانشاه سپاه ناحیه رودان یک کانتینر اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی ،خرما،بخاری،پتو و مواد خوراکی را برای مصرف مردم شریف استان کرمانشاه ،شهرستان دالاهو،دهستان زرده که  عنوان منطقه هدف استان هرمزگان مشخص گردیده ارسال نموده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته یک گروه جهادی ۵ نفره با سرپرستی مسئول بسیج سازندگی رودان از این شهرستان  برای کمک وخدمات رسانی به این منطقه اعزام شده و چند روزی هست که فعالیت خود را در این راستا ادامه می دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان اظهار کرد: این گروه جهادی روز دوشنبه به منطقه اعزام شده و پس از ورودو نیاز سنجی بین مردم نسبت به رفع مشکلات آنها در زمینه های مختلف اقدام کرده که خوشبختانه تا کنون در راستای امداد رسانی توفیقاتی حاصل شده است.

فضل الله قاسمی در ادامه تصریح کرد: مردم این دهستان متاسفانه تاکنون چادر و پتو دریافت نکرده بودند که با مشخص شدن لیست افراد، شروع به توزیع اقلام نموده ایم و پیش بینی ما این است که فعالیت گروه جهادی  ۱۵ الی ۲۰ روزه باشدو پس از اسکان موقت درمرحله بعدی شروع به کارهای عمرانی هم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در این چند روزکمک های جمع آوری شده در رودان که ۴تن خرما، ۳ هزار بطری آب معدنی،۱۰بخاری،متراژ قابل توجهی پلاستیک،۲۰۰تخته پتو،۵۰دست لباس وتعدادی کنسروجات را بین مردم مناطق زلزله زده تحت پوشش استان هرمزگان و شهرستان رودان در استان کرمانشاه توزیع کرده ایم .

مسئول بسیج سازندگی رودان گفت :از استان سه گروه جهادی شهرستانی به تعداد ۳۰نفر که در قالب یک گروه سازماندهی شده اند در مناطق زلزله زده حضور دارند و یک تیم بهداشتی درمانی هم  شامل دکتر متخصص و روانپزشک در این اردوی جهادی به جهادگران استان هرمزگان کمک می کنند.

قاسمی در پایان تعداد گروه های جهادی سازماندهی شده در شهرستان رودان را ۹۸ گروه جهادی اعلام و خاطر نشان کرد: تا پایان امداد رسانی از ظرفیت گروه های جهادی شهرستان رودان برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه استفاده خواهد شد .

ارسال نظرات