خبرهای داغ:
مسؤول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: نگاه عمیق توحیدی و معادباوری شهید حججی در لحظه اسارتش موجی در دلها به پا کرد و با نگاهش عالم را به تسخیر خودش در آورد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهید آبروی محله، شهید محمدعلی جمشیدیان، از شهدای 8 سال دفاع مقدس، شامگاه پنج‌شنبه در مسجد امیرالمؤمنین قلعه سفید نجف‌آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان برپا شد، از خانواده شهید با اهدا لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، در خصوص مهم‌ترین اصول سیره شهدا، اظهار کرد: خدامحوری و معادباوری اصولی است که در تمام شهدا شاهد بودیم و در عصر حاضر در لحظه اسارت شهید حججی نمونه اعلای آن به نمایش در آمد.

وی افزود: نگاه عمیق توحیدی و معادباوری شهید حججی در لحظه اسارتش چنین موجی در دل‌ها به پا کرد و با نگاهش عالم را به تسخیر خود در آورد و داعشی را اسیر خودش کرد.

مسؤول موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای دل به کدخدا بستند، خاطر نشان کرد: این کدخدا عامل اصلی در 100 کودتا در 100 سال اخیر جهان حتی در کشور ایران است و 25 درصد جنایتکاران دنیا را دارد و 10 میلیون آمریکایی در زندان‌های جهان وجود دارند؛ این افراد که به این کدخدا دل می‌بندند همان کسانی هستند که از آرمان‌های شهدا دور شدند.

وی دیگر اصل سیره شهدا را وظیفه محوری بیان کرد و گفت: نحوه تربیت اسلامی نیز دیگر اصل سیره شهدا است که در سال‌های اخیر بر اثر جنگ نرم دشمنان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا در فضاهای مجازی، بسیاری از آموزه‌های اسلامی در تربیت مورد فراموشی قرار گرفته است.

جوشقانیان در پایان گفت: آبروی محله یعنی همین که فرد تمام اعمال و رفتارش خدایی شود، وقتی خدایی شد دیگر هیچ پست و مقامی و هیچ ثروتی نخواهد توانست او را از خدا غافل ساخته و در برابر نعمت‌هایش بدمستی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها