فرمانده سپاه سقز:

درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می‌شود

فرمانده سپاه سقز گفت: به برکت خون شهدا، بصیرت و آگاهی مردم و رهبری، رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از مرز‌ها افزوده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته و روز بسیج اظهار داشت: این روز یادآور شجاعت ها، خون‌های ریخته شده‌ی بسیج در حقیقت توده‌ی مردم و سرمایه ملی است.

صفاری بسیج را برآمده از متن مردم و یادگان گرانقدر امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: بسیج، نیروی مقدس و مخلصی است تا به آنجا که امام راحل ما دعایش این بود که خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر دولت خود خوانده و ددمنش و سفاک داعش افزود: در این جنگ همچون ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان ما به صورت داوطلبانه و شهادت طلبانه با رهبری و درایت سردار سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و نتیجه آن برای جهانیان آشکار شد.

صفاری با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می‌شود، گفت: اکنون به برکت خون شهدا، بصیرت و آگاهی مردم و رهبری، رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از مرز‌ها افزوده می‌شود.

وی بابیان اینکه شهرستان سقز ۶۰۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ما وظیفه داریم که از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهیدان محافظت کنیم.

این مسئول ضمن تقدیر از هیئت امنا و امام جمعه در راستای راه اندازی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء در مسجد جامع شهر، هدف از تشکیل پایگاه‌های بسیج بصیرت افزایی و هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دانست.

صفاری همچنین به اقدامات سازندگی در عرصه‌های محرومیت زدایی پرداخت و یادآور شد: خوشبختانه با حضور نیرو‌های بسیج مردمی و دانشجویان اقدامات مناسبی در راستای مرمت و بازسازی مساجد، ساخت خانه عالم، مرمت و بازسازی مدارس و... صورت گرفته است و این از افتخارات مااست.

وی در پایان وقوع حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه و جان باختن شمار زیادی از هموطنانمان در این استان را تسلیت گفت و از تلاش تمامی ارگان‌ها و حرکت‌های خودجوش مردمی به بازماندگان این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار