خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه مرده آن مسئولی است که خدمتگزاری به مردم را کنار نهاده است گفت: مذاکره جواب نمی دهد و مثمر ثمر مبارزه است چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه  در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در یادواره 49 شهید دهستان عربخانه با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و تشکر از برگزار کنندگان مراسم گفت:به وضوح و روشنی کامل دانسته و ایمان داریم که از نعمت سفره ای استفاده می کنیم که سفره چینان آن شهدائی هستند که رفتن آنها باعث ماندگاری ما شد.

وی افزود: همانانی که جان دادند تا ما جان بگیریم،شهدائی که نفس کشیدن و آسوده خاطر بودن امروز ما در سایه آرامش و امنیت مدیون نفس های آنها در گرمای خوزستان و سرمای کردستان است.

حجت الاسلام اکبر پور اظهار داشت: همه داشته های ما نتیجه جان دادن و رشادت های شهدا است و چنانچه فرد و یا افرادی ندانند بر روی خاکی قدم می گذارند که مدیون شهدا هستند در تکلیف کوتاهی و در تشخیص خطا کرده اند.

وی با اشاره به عظمت بی نظیر بسیج اشاره و خاطر نشان کرد: امروزه با لطف و عنایت حضرت حق، تفکر ناب بسیجی در منطقه سوریه و عراق نفوذ و باعث شکست دشمن شده است و این امنیت و توان مثال زدنی به برکت خون شهدا می باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با اشاره به سخنان خداوند در قرآن که می فرماید: شهدا نمرده اند  خطاب به مسئولین گفت: مرده آن کسی است که خدمتگزاری به مردم را کنار نهاده و در رفع مایحتاج خود نشسته و دین به مردم را فراموش نموده است.

وی افزود: باید به گونه ای عمل کرد تا بخشی از این دین را به جا آوریم چرا که ما مدیون مردم و آن دسته از پدران و مادران شهدائی هستیم که در فراق فرزندانشان قد آنها خمیده و دیده گانشان کور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور در ادامه افزود: برخی از مسئولین که بر کرسی ریاست نشسته، بوئی از شهادت نبرده اند و حداقل نیاز این است که بدانند و آویزه گوش داشته باشند که شهید مردنی نیست و ماندنی است،شهید ادامه دهنده راه سالار شهیدان است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر ایثار و شهادت و مجاهدت ساری و جاری است افزود: مذاکره جواب نمی دهد و آنچه مثمر ثمر است مبارزه است چرا که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی افزود: شهدا رفتند تا ارزش ها بماند و ارزشمندها ارزشی بمانند چرا که ارزش ها به راحتی به دست نیامده تا زیر سم نابخردان له شود.

حجت الاسلام اکبر پور با توصیه به اینکه باید مواظب و مراقب تفکر و اندیشه خود باشیم گفت: آن دسته از افرادی که در جایی نشسته و آگاه نیستند،آگاه باشند که دشمن در آنها نفوذ کرده و او هم کاسه دشمن شده است.

ایشان در ادامه افزود: استان خراسان جنوبی یک استان ولائی و ارزشی است و نباید دستخوش تغییرات سیاسی و جناحی قرار گیرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها