امام جمعه سقز در با اشاره به پیروزی جبهه‌های مقاومت در مقابل داعش، ضمن تبریک به سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب افزود: نقش بسیج و سپاه در نابود کردن این گروهک تروریستی خطیر و مشهود بود.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نماز عبادی سیاسی جمعه سوم آذر ماه به امامت حاج ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه سقز باحضور مومنان و نمازگزاران در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

ماموستا حسینی ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، بسیج را یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامی ایران دانست که همواره در دفاع از انقلاب در میدان حاضر بوده است.

حسینی اضافه کرد: امروز بسیج نه تنها در زمینه‌ی ایجاد امنیت در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی حرکت کرده است، بلکه در زمینه‌های مختلف عمرانی نیز منشاء خیر و برکت بوده است.

وی با اشاره به پیروزی جبهه‌های مقاومت در مقابل داعش، ضمن تبریک به سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب افزود: نقش بسیج و سپاه در نابود کردن این گروهک تروریستی خطیر و مشهود بود.


حسینی در ادامه ضمن تبریک هفته وقف، وقف را عمل خیر، نیک و همیشه جاری دانست و بر انجام این عمل نیکو توسط مومنان تاکید کرد.

امام جمعه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با بیان اینکه اسلام، دین حق و کاملی است، گفت: اسلام برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است و خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که پرده‌اش را بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد، و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیّتش صدمه برساند (سوره حج آیه ۳۸.)

ماموستا حسینی با بیان اینکه یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد، خاطرنشان کرد: تجاوز به آبروی دیگران جزء بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده شده است.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات