فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا فریدونكنار گفت: بسیجیان با دشمن‌شناسی دقیق در حال مبارزه با توطئه‌های غربی هستند
کد خبر: ۸۹۵۳۰۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه تنکابن، اسماعیل سلحشور فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) فریدونكنار در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری بسیج با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار كرد: بسیج مظهر عدالت‌خواهی، ولایت‌مداری و استكبارستیزی است.
وی خاطرنشان كرد: بسیجیان در تمامی صحنه‌ها نشان دادند كه برای حفظ ارزش‌ها هیچگاه كوتاه نمی‌آیند و با دشمن‌شناسی دقیق در حال مبارزه با توطئه‌های غربی هستند.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) فریدونكنار تصریح كرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است كه با خون خود نهال انقلاب را بارور كردند وهمچنان دست از مبارزه برنداشتند.
سلحشور با بیان اینكه در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم در حال توطئه هستند، یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی هیچگاه از دشمنی خود عقب نشینی نمی‌كنند بلكه با تغییر تاكتیك تلاش می‌كنند تا محیطی را فراهم كنند كه جوانان این مرز و بوم ارزش‌های خود رابه فراموشی بسپارند.
وی با اشاره به اینكه این حوزه برنامه‌های متنوعی را در پایگاه‌های تابعه در هفته بسیج اجرا می‌كند، گفت: مراسم آبروی كوچه افتخار محله در روستای بی‌نمد، اجرای مسابقه فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا در روستای كوچك‌بیشه‌محله و غبارروبی مزار شهدا در روستاهای بنه‌كنار، ازباران و جزین از جمله برنامه‌های حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) فریدونكنار است.
فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) فریدونكنار افزود: همایش بسیجیان، مسابقه فوتسال، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با فرمانده‌هان بسیجی پیشكسوت، ویزیت رایگان بیماران در روستای شیرمحله وتجمع بسیجیان در روز ۵ آذر از مهمترین برنامه‌های این حوزه است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها