حجت الاسلام نعیمی در گرامیداشت هفته بسیج؛

بسیج و بسیجی زمینه ساز انقلاب مهدوی و حکومت مهدوی است

حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ بضمن حضور در مراسم صبحگاه مشترک نواحی مقاومت بسیج ابوذر و حبیب گفت: بسیج و بسیجی زمینه ساز انقلاب مهدوی و حکومت مهدوی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۷۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج در مراسم صبحگاه مشترک نواحی مقاومت بسیج ابوذر و حبیب حضور پیدا کردند.

در این مراسم حجت الاسلام نعیمی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: با عنایت به رهنمون های امام راحل( ره) و مقام عظمای ولایت پیرامون شاخصه های یک بسیجی واقعی و تمام عیار، باید تلاش کنیم که خود را به تراز یک بسیجی واقعی نزدیک و نزدیک تر کنیم.

نعیمی تصریح کرد: بدیهی است برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و عملیاتی شدن اهداف انقلاب، نیازمند تفکری بسیجی و بالاتر از آن نیازمند عملکرد جهادی و بسیجی هستیم.
وی افزود: بسیج و بسیجی زمینه ساز انقلاب مهدوی و حکومت مهدوی است و تا تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه حاکم نباشد، خطرات و تهدیدات فراوانی در پیش روی انقلاب خواهد بود و بدون این تفکر، مقابله با این تهدیدات با مشکل مواجه خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ ادامه داد: ما در هفته بسیج بایستی ببینیم در دهه چهارم انقلاب چقدر توانسته ایم به استقرار اخلاق بسیجی و مرام بسیجی درجامعه دست پیدا کنیم.

نعیمی تاکید کرد: بایستی برای تغییر و پیشرفت در جامعه و مقابله با تهدیدات، علی الخصوص تهدیدات فضای مجازی، با برنامه ریزی دقیق و تبیین آفت ها و تهدیدات اخلاقی و فکری، در برابر شبهات و لجن پراکنی های برخی رسانه ها در این فضاها جامعه را واکسینه کرد که خود این امر هم نیازمند برنامه های روشنگری در مساجد و پایگاه ها و سایر سطوح می باشد و این مطلوب با جهادی و بسیجی عمل کردن در این حوزه انشا الله محقق خواهد شد.

ارسال نظرات