خبرهای داغ:
اسرائیل عنوان کرد؛

تلاش برای ترور"سردار سلیمانی"

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری «آی 24» اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۱۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک ژنرال اسرائیلی اعلام کرد این رژیم بشدت در حال تلاش برای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی است. بنابر این گزارش، گرشون هکوهین ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری “آی 24” اسرائیل گفت با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در تحولات منطقه خاورمیانه و حضور وی در راس هرم تحرکات محور مقاومت، اسرائیل بطور طبیعی در حال رصد و فعالیت برای ترور و حذف فیزیکی ایشان است.

وی مدعی شد اسرائیل قطعا سلیمانی را ترور خواهد کرد و ما بخوبی میدانیم در چه زمان و مکانی باید این اقدام صورت گیرد. وی گفت اسرائیل نگرانی های جدی نسبت به تحرکات گروه های (حزب الله) مقاومت نزدیک به ایران در مرزهای شمالی فسطین اشغالی (جنوب لبنان) داشته و همه می دانند در صورتیکه اوضاع بر هم بخورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد ایران تا کنون قدرت پنهان اسرائیل را درک نکرده است. تهدیدات رسمی اسرائیل به ترور شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشورهای مختلف در حالی است که این رژیم در جریان جنگ 33 روزه علیه لبنان و تهاجم 55 روزه علیه باریکه کوچک غزه در فلسطین اشغالی توان ایستادگی در برابر گروه های کوچک مقاومت مانند حماس و حزب الله را نیز نداشته است.

دبیرکل حزب الله اسرائیل را تهدید کرد در صورت کوچکترین تجاوزی به خاک لبنان پاسخ محور مقاومت محدود به خاک این کشور نبوده و همچنین ده ها هزار داوطلب از سراسر کشورهای اسلامی برای بازپس گیری سرزمین اشغالی فلسطین اقدام خواهند کرد.

منبع:اعلام الحربی

ارسال نظرات
پر بیننده ها