خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده سپاه استان قم گفت: قرارگاهي به عنوان پيشرفت و آباداني در زمينه محروميت‌زدايي تشكيل شده و در منطقه قمرود به عنوان نخستين منطقه تمام اطلاعات و نيازمندي‌هاي آنها جمع‌آوري شده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

احمد بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه استان قم بر اساس برنامه سالانه در عرصه اقتصاد مقاومتی در بخش‌هایی فعالیت دارد اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های آبزیان و طیور فعالیت‌هایی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاهی به عنوان پیشرفت و آبادانی با محوریت محرومیت‌زدایی تشکیل شده و در منطقه قمرود به عنوان نخستین منطقه تمام اطلاعات و نیازمندی‌ها جمع‌آوری شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم با اشاره به پیگیری مباحث فرهنگی گفت: علاوه بر خدمات‌رسانی بحث‌های فرهنگی زیادی وجود دارد که با هماهنگی صورت گرفته تعدادی از طلاب داوطلب پنجشنبه‌ها به روستاها برای ارائه برنامه‌های احکام، اقامه نماز جماعت و قرائت دعای کمیل اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها و نهادهای استان در این زمینه ورود پیدا کردند و به ما کمک می‌کنند و فعالیت‌هایی انجام می‌‌شود تا توانمندی استان تقویت و منطقه قمرود از این وضعیت خارج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها