دیدار پاسداران سپاه قائم شهراز امام جمعه شهرستان
آیت ا.. معلمی در جمع پاسداران سپاه قائم شهر ضمن تبریک ایام ربیع الاول وهفته بسیج تقارن این دو رازیبا دانست و گفت : از تدابیر حکیمانه امام راحل تشکیل سازمان یافته شجره طیبه بسیج بود واصل ارائه بسیج را همه انبیاءمورد توجه داشته اند.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائمشهر، امام جمعه شهرستان قائم شهر افزود : درچند جای آیات قرآن به تشکیل چنین اجتماعاتی تاکیدشده است اما کار مضاعفی که امام راحل انجام داد سازماندهی منسجم بسیج بود و از این تفکر بصورت عملی وعینی بهره برد وبسیج را احیاءکرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : یکی از برکات بسیج پیاده روی اربعین است که حقیقتا یک مانور بسیار عظیم است.
وی ضمن اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا نمیتوان چنین جمعیتی را بصورت خود جوش یک جا جمع کرد ادامه داد : در ادیان دیگر مثل یهودیت ومسیحیت نمی توان جمعیتی اینچنینی را جمع کرد وحضور ملت در این راهپیمایی عظیم، زنجیره ای مردمی، فاصله ی 90کیلومتری نجف تا کربلا را به هم متصل می کند.
وی تاکید نمود : عشق به ابا عبدا.. الحسین(ع) در دل این مردمان موج میزندوهیچ عامل خارجی در اراده آنها خلل ایجاد نمی کند.
معلمی در ادامه با اشاره به سخن شهید بهشتی که فرمود" ما شیفتگان قدرتیم نه تشنگان قدرت" اذعان کرد:همواره در طول تاریخ عده ای شیفتگان به خدمت و عده ای تشنگان به قدرت وجود داشته اند اما آنچه که درفرق بین این دو نمایان است این است که تشنگان قدرت برای دستیابی به قدرت وجایگاه از هر روش زشت و پلید وناشایست مثل دروغ ،حقه بازی،فریب افکار عمومی ،ریاوتزویر،متهم کردن دیگران و...بهره می برنداما شیفتگان خدمت درمسیر اولیاء اله قدم برمی دارند واگر مردم اینها را بشناسندبه سمت آنها می روند مثل امام راحل که عالمی را مجذوب خود کرد.
وی عنوان کرد : تشنگان قدرت همواره از جانب اطرافیان خود احساس خطر می کنند واگر کسی را مقابل اهداف خود ببینند در صدد حذف آنها برمی آیند،لذا مامون نیز امام رضا(ع) رامانع رسیدن به اهداف خود می دانست وبا دعوت امام از مدینه به طوس آنحضرت را به شهادت رساند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد : دشمن به دنبال ایجاد تفرقه واختلاف میام ملت ونظام است وبا ایجاد این اختلاف می خواهد به جایگاه ولایت و رهبری ونظام مقدس اسلامی خلل وخدشه ایجاد کند ،همه باید به هوش باشیم چرا که این امامت است که موجب عزت امت وبسیج امت را فراهم می آورد ودر این مسیر معرفت و بصیرت می تواند این پیوند را مستحکم نماید.
در پایان فرمانده سپاه شهرستان نیز به تشریح گزارشی از اهم برنامه های ستاد هفته بسیج شهرستان پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها