امام جمعه هیرمند:

پیروزی جبهه مقاومت کام مردم ایران را شیرین کرد/مسئولین به فکر مردم سیستان باشند

امام جمعه هیرمند گفت: سردار سلیمانی ، وعده صادق را معنا کرد، و بر اساس قولی که داده بود طی دوماه بساط داعش را از عراق و سوریه جمع کرد، اما در این بین برخی ها نیز وعده ی 100 روزه می دهند که حتی به مرحله عمل نمی رسد
کد خبر: ۸۹۵۳۱۶۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج و تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه گفت: پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با داعش شیرینی هفته بسیج را دو چندان کرده است.
وی افزود: سردار سلیمانی، وعده صادق را معنا کرد، و بر اساس قولی که داده بود طی دوماه بساط داعش را از عراق و سوریه جمع کرد، اما در این بین برخی‌ها نیز وعده‌ی ۱۰۰ روزه می‌دهند که حتی به مرحله عمل نمی‌رسد.
امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: داعش یک گروه تکفیری کوچک نبود، بیش از ۱۳۰ کشور در این گروه حضور داشتند که پیچیدگی‌های نبرد را بیشتر می‌کرد.
حجت الاسلام گزمه اظهار کرد: داعش یک تفکر با حمایت کشور‌های اروپایی، آمریکا و اسرائیل بود، پیروزی بر داعش کام مردم ایران را بعد از حادثه تلخ کرمانشاه شیرین ساخت و این پیروزی ثمره تفکر بسیجی است که از ایران شروع شد.
وی بیان داشت: تفکر بسیجی شیعه و سنی، ایزدی و مسیحی و ... را زیر یک پرچم جمع کرد تا به فرماندهی مقام معظم رهبری بر دشمنان اسلام غلبه کنند.
خطیب جمعه هیرمند گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم، حضور داشتند، و در برخی از تصاویر رشادت‌های این سردار بزگ دیده می‌شود که حکایت از ایمان و اخلاص او و گوش به فرمان ولایت بودن دارد.
حجت الاسلام گزمه اظهار کرد: بسیجی یعنی خدمت به خلق خدا، هر چند که عده‌ای ای تحمل این موضوع را ندارند، اگر تفکر بسیجی نبود پیروزی در عراق و سوریه نیز وجود نداشت.
امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: امروز لشکر‌های متعددی شکل گرفته است، که تفکر بسیجی را به همراه دارند، صهیونیست‌ها برای ضربه زدن به اسلام تصمیم دارند تا کشور‌های اسلامی را تجزیه و تکه تکه کنند.
وی ادامه داد: گرچه هزینه زیادی برای پیروزدر برابر داعش داده ایم، جوانان و نیرو‌های گمامی فراوانی شهید شده اند، اما ثمره مجاهدات آنان، امروز پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش را به دنبال داشته است، ما به این بسنده نمی‌کنیم و خود را برای نبرد نهایی آماده خواهیم کرد.
حجت الاسلام گزمه ابراز داشت: در جنوب استان روزانه هزاران لیتر سوخت جابه جا می‌شود در صورتی که مرز پاکستان مسائل غیر امنیتی بسیار بالایی دارد، اما سوال این است که چطور می‌شود مسئولین در آن منطقه اجازه تردد در مرز را می‌دهند، اما در سیستان که امنیت فوق العاده بالایی دارد این دستور را صادر نمی‌کنند.
وی ادامه داد: باید بررسی کرد تا دید عیب کار در کجاست و چه کسی در این بین دارد کارشکنی می‌کند؟ حق گرفتنی است و دادنی نیست خود ما باید مطالبه گر باشیم و به طور منطقی باید از مسئولین بخواهیم تا مشکلات سیستان را برطرف سازند.
وی با بیان اینکه مردم به دنبال مچگیری همدیگر نباشد افزود: اگر مسائل امنیتی در این منطقه رخ دهد ما جانمان را فدا خواهیم کرد تا مسئله‌ای رخ ندهد، مرز سیستان می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف سازد.
حجت الاسلام گزمه با بیان اینکه مردم نعمت انقلاب هستند گفت: خواهش ما از مسئولین این است که به فکر چاره‌ای برای مردم باشند، جوان سیستانی امروز نه کشاورزی دارد، نه دامداری و نه ساخت و سازی که بتواند شکم خود و خانواده اش را سیر کند.
وی با بیان اینکه سرقت احشام در منطقه سیستان زیاد شده است گفت: امروزه بیکاری در سیستان، بی داد می‌کند، و مردم از این موضوع نگران هستند.
وی همچنین بیان داشت: ائمه جمعه سیستان از امروز تعارف را با مسئولین کنار خواهند گذاشت و اگر مشاهده شود مسئولین کارشکنی می‌کند و یا چوب لای چرخ موفقیت مردم قرار می‌دهد او را به مردم و مراجع قانونی معرفی خواهند کرد.
حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: مردم جیبشان خالی شده است، همه با هم از مرز استفاده کنند، همان شکلی که در جنوب استان است در سیستان نیز همان روند اجرا شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار