خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان بخش جوکار با بیان اینکه همه باید در اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم باشیم، گفت: باید با بصیرت و بینش جامعه اسلامی را به سوی فضل الهی سوق دهیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۶۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

همه باید در اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ حمید مرادی در جلسه طرح گل‌های بهشتی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در جمع اولیایی دانش‌آموزان روستای منگاوی با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: نجات یک معتاد نجات یک جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز مواد مخدر یکی از آسیب‌های بزرگ است که اکثر جوامع با آن درگیر هستند، گفت: زمانی که دشمن نتوانست در جنگ سخت بر اسلام غلبه کند به جنگ نرم روی آورد و می‌خواهد اسلام و قرآن را به فراموشی بسپاریم که ما باید بیدار باشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان بخش جوکار با بیان اینکه اگر امروز بیدار نباشیم فردا زیر لگد دشمن بیدار خواهیم شد که در آن زمان بیدار شدن دیر است، افزود: عوامل موثر در معتاد شدن در دوره بلوغ، خانواده، دوستان و همسالان ناباب هستند.

وی ابراز داشت: مهارت مقاومت در برابر همسالان، دوستان و آشنایان و داشتن رفتارقاطع «نه گفتن» به مواد مخدر است.

مرادی ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امروز از جمله قتل، سرقت، طلاق وغیره را مواد مخدر دانست و اظهار داشت: ۸۵ درصد از زندگی‌هایی که منجر به طلاق می شود در اثر استعمال مواد مخدر و ۶۵ درصد از زندانی‌ها نیز مربوط به مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی و ماهواره که شیطان است وارد منازل شده و باید این شیطان را از خانه‌ها دور کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان بخش جوکار با اشاره به فرصت‌ها و خطرات فضای مجازی گفت: باید درست استفاده کردن از فضای مجازی را دانست و درست مصرف کرد و خانواده‌ها باید مراقب خود و افراد خانواده باشند چراکه فضای مجازی دیگر دوست ودشمن نمی شناسد و کانون گرم خانواده‌ها را متلاشی می‌کند.

وی با بیان اینکه همه باید در اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم باشیم، افزود: باید در راستای اهداف مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی به جامعه کمک کنیم تا به بیگانگان وابسته نباشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: امروز نباید بگذاریم که دشمنان به مسائل سیاسی، اجتماعی و مسائل دیگر دسترسی داشته باشند و دخالت کنند تا راه نفوذ و تسلط بیگانگان را بر کشورهای اسلامی بسته شود بنابراین باید با بصیرت و بینش جامعه اسلامی را به سوی فضل الهی سوق دهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات