خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج:

میقات صالحین در شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج میقات صالحین در مسجد جامع شهر الوند و محمدیه قبل از نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

حجت السلام شیرمحمدی مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع)شهرستان البرز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد : حلقه صالحین از سال 1388 تشکیل شد و ما حدود 400 حلقه در سطح شهرستان البرز داریم .

حلقه صالحین ما در سطوح مختلف خواهر و برادر از نه نفر تا بیست نفر در حال برگزاری است و سطح های این حلقات از کودک و نوجوان ، جوان و بزگسال و پیشگسوتان تشکیل شده است .

شیرمحمدی ادامه داد : موضوعات که سرگروه ها مطرح می کنند موضوعاتی از قبیل تربیتی ، بصیرتی ، معرفتی و مهارتی است . حلقات صالحین کار جدیدی نیست که سپاه انجام داده است امام صادق (ع) می فرماید : ( آیا شما می نشینید و شما نقل می کنید ما چنین مجالسی را دوست می داریم.)

هدف از تشکیل حلقات صالحین احیای ولایت ائمه است و مباحث بصیرتی ما بر محوریت فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است .

حلقه های صالحین در سطح های مختلف برگزار می شود . پایین ترین سطح حلقه های ما حلقه سرگروه های ما است که با 9 الی 20 متربی تشکیل می شود .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها