جانشین فرمانده سپاه پاسداران زابل گفت: پایگاه مقاومت در کنار مسجد می تواند بزرگترین نقش را در تربیت مردم به خصوص جوانان داشته باشد بنابراین دو نهاد فرهنگی می توانند بستر مناسبی برای فعالیتهای منسجم فرهنگی باشند
کد خبر: ۸۹۵۳۲۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ سرهنگ پاسدار سارانی در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید حق پناه روستای علی آباد جهانتیغ حوزه نجف اشرف شهر بنجار اظهار داشت: تفکر جهادی و بسیجی باید در بین مردم و نسل جوان زنده و پویا شود چرا که هر جا با این تفکر حرکت کردیم موفق شدیم.

وی افزود: امیدواریم این فضا‌ها و پایگاه‌های محلی برای معنویت افزایی و رشد و تعالی برای همه افراد جامعه و به خصوص بسیجیان روستای جهانتیغ باشد تا با شروع فعالیت این پایگاه استمرار تقویت روحیه همدلی، مسئولیت پذیری، گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در مجموعه ایجاد شود.

سارانی تصریح کرد: این پایگاه‌ها برای تقویت حلقه‌های صالحین، امور فرهنگی، سازماندهی بسیجیان و اردو‌های جهادی و در همکاری با حوزه‌های سطح بخش مرکزی زابل خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج باعث ماندگاری ارزش‌های انقلاب و نظام در جامعه می‌شود، ابراز داشت: امروز قدرت دفاعی و مردمی سپاه در خارج از مرز‌ها به خوبی مشاهده می‌شود و ثمره خون شهدای مدافع حرم مثل سردار همدانی و شهید محسن خزایی و حججی امروز محقق شد.

سارانی خاطرنشان کرد: گروه صهیونیستی امریکایی داعش توسط سپاه قدس نابود شد و پوزه امریکا و اسراییل به خاک کشیده شد و پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به وجود آورد و این پیروزی‌ها نویدبخش و باعث قوت قلب همه مستضعفان عالم است.
ارسال نظرات