حجت‌الاسلام شکری در گردهمایی بسیج طلاب، مداحان و هیئات مذهبی شاهرود گفت: بسیج نماد انجام کار جهادی با بیشترین بهره‌وری و کمترین منفعت‌طلبی و نفع خواهی است که همانا در اقتصاد مقاومتی، مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد تذکر است.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در گردهمایی بسیج طلاب، مداحان و هیئات مذهبی شاهرود به مناسبت هفته بسیج به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، بسیج را یادگار بزرگ امام خمینی (ره) و در زمره آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هفته بسیج یادآور اوج درایت و تیزبینی امام خمینی (ره) بود که با نگاهی ویژه به‌ضرورت وحدت ملت ایران اسلامی تحت لوای پرچم ولایت‌فقیه، نسبت به تأسیس این یادگار عظیم انقلاب اقدام کردند.
وی گفت: بسیج یادگاری بزرگ و عظیم از مردی است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد تا امروز بسیج بر تارک آسمان ولایت‌فقیه بتابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که در صف نخست آن انسان‌های بزرگی قرار دارند که جز به مصلحت نظام اسلامی به هیچ منفعت زمینی نمی‌اندیشند، تصریح کرد: بسیج نماد انجام کار جهادی با بیشترین بهره‌وری و کمترین منفعت‌طلبی و نفع خواهی است که همانا در اقتصاد مقاومتی، مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد تذکر است.
شکری اشاره‌ای نیز به تحولات منطقه و شکست داعش داشت و افزود: وقتی این گروه تروریستی نیمی از سرزمین عراق و بالغ‌بر ۹۰ درصد سوریه را به تصرف خود درآورد مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خطر این گروه را برای منطقه به‌خوبی درک کرد و با تقویت ظرفیت‌های موجود و بسیج مردم عراق و سوریه برای مبارزه با داعش پای‌کار آمد و ضربات مهلکی به نیرو‌های تروریستی داعش و دست‌نشانده آمریکا و آل سعود زد.
وی با اشاره به نقش بسیار ارزنده سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در نظام بخشی به نیرو‌های عراقی و سوری برای ایجاد یک‌روند پرشتاب در مبارزه با داعش، گفت: هدف استکبار جهانی در ایجاد داعش مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی ایران و ناامن کردن منطقه خاورمیانه بود که تفکر بسیجی باعث شد تا به اهدافشان نرسند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به نقش قابل‌توجه مداحان و روحانیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این قشر در شناساندن دشمن و بیان شیوه‌های مقابله با آن به‌عنوان یکی از مباحث مهمی که در قرآن کریم بیان‌شده به مخاطبان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.
شکری بابیان اینکه در طول تاریخ بابرکت انقلاب اسلامی هرگاه تفکر بسیجی بر امور حاکم بوده است، شاهد بیشترین و بهترین اقدامات در راستای سازندگی ایران اسلامی و توسعه اقتصادی بودیم، گفت: تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز از مأموریت‌های مهم روحانیان است، زیرا ترویج این نوع تفکر با خود بهره‌وری بالا را با کمترین امکانات و با اصل رعایت قناعت در راستای سبک زندگی اسلامی همراه می‌سازد.
محمود حسین پور جانباز مدافع حرم نیز در این مراسم به ذکر خاطراتی از حضورش در عراق و سوریه و تشریح وضعیت منطقه پرداخت.
این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج پیروان ولایت حوزه بسیج مساجد کارمندی الحدید شاهرود برگزارشده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها