خبرهای داغ:
فرماندار درمیان گفت: روحیه بسیجی جبهه مقاومت مهترین عامل نابودی شجره خبیثه داعش و شکست استکبار جهانی و ایادی اش در منطقه بود.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده در جمع علما،روحانیون و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اظهار کرد:ترویج و نشر تفکر بسیج کشور را در برابر تهديدات و توطئه های دشمن بيمه مي‌كند.

وی با بیان اینکه بسیج نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی بوده و دشمن همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ضربه خورده است  افزود:به برکت تفکر بسیجی امروز محور مقاومت در خاورمیانه  شکل گرفته  و در مقابل فتنه انگیزی استکبار و صهیونیست با اقتدار ایستاده است.

وی بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت را یاد و خاطره امام خمینی (ره)، ارزش‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در خط ولایت دانست و افزود:بسیجیان نماد و سمبل پیروی از خط امام و رهبری و استکبارستیزی وهمچنین نماد وحدت و ولایت‌مداری  هستند. 

فرماندار درمیان با یان اینکه: همه هفته ها  باید هفته بسیج و همه ایام سال باید روز دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد افزود: خدمت خالصانه با تاسی از تفکر بسیجی رسالت مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان است.

بشیری زاده  از جنگ نرم به عنوان نبرد با فرهنگ ملت‌ها یاد کرد و ابراز داشت: بسیج در میدان جنگ نرم نیز نقش تعیین کننده‌ای را در دفع توطئه پیچیده  دشمن ایفا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها