سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، در آئیین افتتاحیه استودیو رادیویی سپاه اردبیل گفت: برنامه رادیویی سپاه یک برنامه فاخر و فرصت خوب برای رساندن فعالیت های بسیج به سمع مردم است و بیش از ۷۰۰۰ دقیقه برنامه مشارکتی با صدا و سیمای در اردبیل تولید شده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

برنامه رادیویی سپاه یک برنامه فاخر برای نشان دادن فعالیت های بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در آئیین افتتاحیه استودیو رادیویی سپاه اردبیل ضمن گرامیداشت که این ایام مناسبت دارد و در آستانه سالروز امامت حضرت بقیه الله الاعظم که این مناسبت افتتاح برنامه رادیویی سپاه اردبیل در گروه تلویزونی سپاه حضرت عباس(ع) را به فال نیک میگیریم  تا حرکت خوبی در مسیر بسیج تحقق یابد.

فیاضی گفت:این یک حقیقت است که قدرت رسانه می تواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد تا بتواند به صورت مستقیم با مردم ارتباط برقرا کند و امروز امپراطور های رسانه ای می تواند حرفای ها خود را به گوش مردم برسانند.

وی اظهار داشت: فضای مجازی و رسانه ها ، رسانه های گروهی و جمعی می تواند توانسته در دنیا نقش های بزرگی ایجاد کند و حقیقت این است امروز ملت ها و جامعه موفق عمل کرده است که توانسته در رسانه قدم بسیار موفق و بزرگی، اگر میبینم غرب اینقدر های و هوی دارد اینها همه به خاطر این است که در رسانه بسیار موفق بوده اند.

وی ادامه داد:اگر ما بخواهیم ارزش های خود را و موفقیت جامعه را در مقوله های مختلف پیش ببریم لازمه آن این است که در جریان رسانه موفقیت داشته باشم.

فیاضی با اشاره به فعالیت های مجموعه تلویزونی سپاه اردبیل گفت: گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل که از سال 93 شروع به کار کرده است و امروز مجموعه یزنامه رادیویی سپاه در حضور مسئولین سپاه حضرت عباس(ع) و صدا و سیمای مرکز اردبیل افتتاح گردید و احتمام ویژه فرمانده سپاه اردبیل توانست که الحمدالله مجموعه بسیار فاخری بوجود آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: از سال 93 تا به امروز گروه تلویزونی سپاه حضرت عباس(ع) 230 دقیقه در قالب برنامه های مختلف توانسته برنامه اجرا کند، برنامه مشارکتی که با صدا و سیما داشته است 2474 دقیقه در قالب 75 برنامه اجرایی کرده اند از جمله ماه محرم در حسینه ثار الله که تمام مجموعه و اکیپ صدا و سیمای اردبیل که با تمام توان نسبت به ظبط و پخش این برنامه تلاش می کنند.

وی گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان، هفته دفاع مقدس، راهیان نور، برنامه هایی که مناسبتی هستند که دو مجموعه با یکدیگر مشارکت های خوبی داشته اند و برنامه های خاصی که مخوصصا در تلویزیون و ان شاء الله ادامه این برنامه ها بخصوص برنامه که امروز با عنوان علمداران ضبط کردید ادامه پیدا کند تا به امروز 450 دقیقه در قالب 21 برنامه با این عنوان علمداران از شبکه اردبیل پخش شده است.

فیاضی ادامه داد: برنامه آئینی آبروی کوچه ها افتخار محله ها که واقعا یکی از برنامه های فاخر و ارزشی گروه تلویزونی سپاه حضرت عباس(ع) هست که 800 دقیقه تا به امروز توانسته جای خوبی کنار برنامه های دیگر سپاه ایجاد کند و 8 عنوان برنامه های دگیری تولیده شده است که تقریبا یه مدت 1 ساعت می باشد.

از سال 93 تا به امروز  2852 دقیقه برنامه در مجموعه تلویزونی سپاه حضرت عباس(ع) تولید شده،برنامه های مشارکتی با صدا و سیما تا به امروز 7192 دقیقه برنامه مشارکتی و تلویزونی داشته و در اخبار، اخبار کوتاه ما ضمن اینکه مشارکت در برنامه های تلویزیونی بوده است، 71360 خبر در سایت خبرگزاری بسیج از اردبیل برنامه داشته ایم که این هما همه بیانگر این است که فعالیت های خوبی داشته اند و توان اجرای برنامه های بسیار خوبی در سپاه است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس(ع) از مدیر کل صدا و سیما در خواست میشود تا برنامه "علمداران"  رادیو سپاه اردبیل که یک برنامه ارزشی هست به صورت 15 دقیقه ای هر هفته از گروه رادیویی صدای و سیمای اردبیل پخش شود، و این فقط صرف بسیج و سپاه نیست و هر کجا که کار ارزشی وجود داشته باشد وظیفه داریم این برنامه ها را به جلو ببریم.

ارسال نظرات