خبرهای داغ:
قاسم سلیمانی، فرمانده استثنایی، با شخصیتی انقلابی و مردمی است. جهان، امروز مدیون اوست؛ فردی که با فرماندهی منحصر به فرد خود توانست بر مخوف‌ترین تروریست‌های تاریخ بشریت غلبه کند. به همین خاطر است که دیدار با حاج قاسم و کار کردن با او، افتخاری بزرگ برای هر انسانی است و ما نیز بی‌صبرانه امیدوار چنین دیداری هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۷۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی حاج قاسم مهم‌ترین عامل در پیروزی بزرگ علیه داعش بوده است؛ ابعاد پیروزی بر داعش، فراتر از مرزهای جغرافیایی عراق و سوریه است. زیرا هدف این توطئه بزرگ، تبدیل اسرائیل به قدرت اول منطقه و تمدید سیطره آمریکا بر منطقه بود.اما اکنون، این محور مقاومت است که صدها برابر قدرتمندتر از گذشته از میدان نبرد خارج شده و اسرائیل نیز در حال زوال است.

ما به عنوان یک جنبش مقاومت فلسطینی از پیروزی بر داعش می‌آموزیم که فلسطین نیز می‌تواند با اراده، همت و ایمان خود بر اسرائیل پیروز شود و هر قدر هم که اسرائیل قدرتمند باشد، می‌توانیم آن‌ را از روی زمین محو کنیم.

درس دیگر نبرد علیه داعش این است که باید به محور مقاومت و بویژه جمهوری اسلامی ایران، در نبرد علیه صهیونیست‌ها اعتماد کنیم. زیرا ایران در هیچ نبردی، به هم‌پیمانان خود پشت نکرده است.

حاج قاسم اما نقش بسیار مؤثری نیز در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی ایفا کرده و به همین خاطر میان او و فرماندهان مقاومت روابط عاطفی عمیقی ایجاد شده است. حاج قاسم سلیمانی در ایران بعد از امام خامنه‌ای، بیشترین کمک را به مقاومت فلسطین کرده و در کنار آن ایستاده است. اکنون، معتقدیم بزرگ‌ترین ماموریتی که حاج قاسم به دوش گرفته و هدف نهایی او از همه جهادهایی که به عنوان سرباز امام خامنه‌‌ای انجام می‌دهد، آزادسازی فلسطین است.
 
منبع:جام جم
ارسال نظرات
پر بیننده ها