خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: شجره طیبه بسیج مصداق کاملی از ایثار فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند و همین تفکر است که کشور را در برابر خیل هجوم توطئه‌ها مصون داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

تفکر بسیجی کشور را در برابر خیل هجوم توطئه‌ها مصون داشته استحجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مقدس بسیج اظهار داشت: بسیج از برکات و الطاف خداوند است که به مردم ایران ارزانی شد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بسیجیان در عرصه‌های مختلف بعد از انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج ریشه در قرآن و روایات دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: این شجره طیبه مصداق کاملی از ایثار فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند و همین تفکر است که کشور را در برابر خیل هجوم توطئه‌ها مصون داشته است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی گفت: تنها راه مقابله و رفع مشکلات ایجاد تفکر بسیجی در بین مسئولین است.

 عبادی تصریح کرد: هر جا تفکر بسیجی وجود داشته باشد شکست راه ندارد و ما بارها مشاهده کردیم که با آمدن بسیج به میدان بسیاری از مشکلات و کمبودها رفع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات