نماینده سابق مجلس در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

نقش پررنگ بسیج در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی

موسوی نژاد بیان کرد: بسیج در تمام مناطق روستائی و شهرستان ها بسیار هوشمندانه عمل کرده و در ارتقای سطح زندگی و فرهنگ مردم و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: حضور و نقش پررنگ بسیج در همه حوزه ها و اصناف و مراکز تخصصی موجب کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

وی افزود: بخشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی به دلیل کم کاری دستگاه ها و فرهنگ های وارداتی است. بسیج در تمام مناطق روستائی و شهرستان ها بسیار هوشمندانه عمل کرده و در ارتقای سطح زندگی و فرهنگ مردم و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.

موسوی نژاد تصریح کرد: اگر دستگاه های اجرایی بودجه و اعتبارات مورد نیاز بسیج را تامین کنند بسیج خیلی موثرتر می تواند در ایجاد خانواده های سالم به عنوان پناهگاه اقدام کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی به دلیل کم کاری مسئولان است. بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و با اخلاص می تواند به این موضوعات ورود کند و بسیاری از مشکلات را رفع کند.

 

ارسال نظرات