همزمان با ششمین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان پایگاه مقاومت خواهران ولایت بیجار در مسجد جواد الائمه (ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ششمین روز از هفته بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان پایگاه مقاومت خواهران ولایت بیجار در مسجد امیر المومنین (ع) افتتاح شد.

مسئول بسیج جامعه زنان بیجار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بانوان بسیجی از ابتدای انقلاب تا کنون نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند.

وی افزود: زنان چه در زمان انقلاب و چه پس از آن ایام نقش آفرین بوده و هستند و در دوران دفاع مقدس نیز اگر بانوان در صحنه نبودند و از جنگ پشتیبانی نمی‌کردند، امروز موفقیت‌های این دوران مثال زدنی نمی‌شد.

سرکانی در خصوص ایجاد پایگاه مقاومت خواهران ولایت، گفت: با توجه به اینکه قبلا در این مکان پایگاه خواهران نبود بسیجیان این منطقه در پایگاه‌های مجسد موسی بن جعفر (ع) و مسجد امیرالمومنین (ع) فعالیت داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان بیجار تصریح کرد: با مراجعه مکرر بسیجیان در خصوص راه اندازی این پایگاه به لطف خدا امروز شاهد افتتاح پایگاه مقاومت خواهران ولایت در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) هستیم.

وی اعلام کرد: در این پایگاه ۳۰۰ نفر از بسیجیان با ۴ حلقه صالحین در حال فعالیت هستند.

سرکانی با اشاره به نقش موثر بسیجیان در مقابله با تهدید‌های جنگ مرم دشمنان، گفت:پایگاه‌ها با جذب بسیجیان و اجرای برنامه‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در خنثی سازی تهدیدات فرهنگی دشمنان دارند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات