سید ساجد یعقوبی
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با بسیج:
مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته مبارک بسیج استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به صورت مشارکتی با صداوسیمای اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۱۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

سپاه حضرت عباس(ع) بیش از 2800 دقیقه برنامه تلویزونی تولید کرده است 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج پیش از ظهر امروز مراسم افتتاح استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن ولایت سپاه و به صورت مشارکتی گروه تلویزیونی سپاه حضرت عباس(ع) و صداوسیمای اردبیل برگزار شد.

با افتتاح استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل این برنامه با عنوان علمداران هر هفته به مدت 15 دقیقه از رادیوی صدای مرکز استان اردبیل پخش می‌شود.

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج استودیو رادیویی سپاه اردبیل افتتاح شد

وی گفت در راستای رسالت رسانه ای سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل معاونت روابط عمومی و تبلیغات از سال 93 با تاسی و تشکیل گروه تلویزونی سپاه تا به امروز با تولید بالغ بر 2800 دقیقه برنامه تلویزیونی و  حدود 7 هزار دقیقه برنامه مشارکتی با صدا و سیمای مرکز اردبیل تا به امروز تولید و پخش شده است.

نقی پور گفت: امروز با افتتاح استودیوی رادیویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با حضور مدیر کل و معاونین صدا وسیما مرکز اردبیل و فرماندهی و مسئولین سپاه حضرت عباس(ع) با تولید برنامه هفتگی "علمداران" به عنوان تریبرون صدای رزمندگان و بسیجیان استان مفتخر به تولید و پخش برنامه های تولیدی از صدای مرکز اردبیل خواهیم بود.

 

ارسال نظرات