یک استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
بازرگان گفت: پایگاه های بسیج با ترویج مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) می تواند باور و ایمان خانواده ها را تحکیم ببخشد و همچنین موجب روابط صمیمی در بین اعضاء خانواده شود.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

جلال بازرگان استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش آفرینی بسیج در رفع معضلات اجتماعی و تعالی فرهنگ عمومی جامعه اظهار داشت: پایگاه های بسیج با ترویج مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) می تواند باور و ایمان خانواده ها را تحکیم ببخشد و همچنین موجب روابط صمیمی در بین اعضاء خانواده شود.

وی با بیان این مطلب افزود: بسیج با کلاس هایی و برنامه هایی که برای افراد در سنین مختلف برگزار می کند  توانسته در عمل افراد به باورها و اعتقادات دینی به صورت مستقیم و غیر مستقیم موثر باشد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: بسیاری از مباحثی که در پایگاه های بسیج ارائه می شود در حل مشکلات دنیوی، خانوادگی، آسیبهای اجتماعی و حتی مسائل اخروی و رفع شبهات مفید بوده و تاثیرگزار است.

بازرگان تصریح کرد: مردم با خدمات بسیج کاملا آشنا هستند و به آن اعتماد دارند. بنابراین باید امور دینی و فرهنگی و خانوادگی توسط بسیج در میان خانواده ها تقویت شود تا معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز کاهش یابد.

ارسال نظرات