امام جمعه میناب، داعش را نمادی از اسلام جهالت و خباثت دانست و گفت: جنگ با دشمن تمام نشده است و نباید با این پیروزی کار را تمام شده بدانیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر، خطیب جمعه میناب در جمع پاسداران به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: پیروزی بر داعش و بر چیدن بساط ظلم، وعده الهی بود و به وعده الهی باید ایمان داشته باشیم.

خطیب جمعه میناب افزود: ما باید مالک وار در برابر دشمن با ثبات قدم، اقدام به موقع و شجاع باشیم و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قدرت تجزیه و تحلیل اهداف شوم دشمن در معادلات سیاسی داشته باشیم.

وی ولایتمداری و علی محوری را یکی از شاخصه های یک فر انقلابی برشمرد و بیان کرد: ولایتمدار و علی محور بودن در دوره ضرورت و رسیمت بسیج مصداق بارزی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معتمدی فر حیات طیبه بسیج را به دو بخش ضرورت و رسمیت عنوان کرد و ابراز داشت: جنگ با دشمن تمام نشده است و این وهابیت پلید هر لحظه در پی ریختن طرح و نقشه جدید برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند پس در مقابله با حوادث نباید دشمن را فراموش کرد بلکه  شمن شناسی باید سر لوحه کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: پرونده بسیج در دوره ضرورت یکی از درخشنده ترین پرونده هاست، بسطح کلان دیده شود،بسیج باید در یک بسیج در دوره رسمیت غیر قابل حذف است، بسیج به ما هویت داد ما بدون بسیج در جنگ مستهلک بودیم.

امامجمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همانطور که ملت های بی علم، هنر و خط پشت تاریخ ماندند و به تاریخ نرسیدند ملتی که حماسه و قدرت بسیج هم ندارد قطعا” ماندگار نخواهد بود و از صحنه روزگار محوخواهد شد.

ارسال نظرات