خبرهای داغ:
به همت حوزه دانش آموزی ابوذر کلیبر مراسم یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در دبیرستان شهید رضازاده کلیبر با حضور پدر و برادر شهید رضازاده، معلمان و دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کلیبر در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان آیه 60 سوره انفال بسیج را مصداق عینی و کامل این آیه شریفه خواند و گفت: از صدر انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) با الهام از این آیه و استناد به آن، دستور تشکیل بسیج را صادر کرد تا به امروز ما هر روز شاهد برکات بسیج در زمینه های گوناگون هستیم.

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی کلیبر برگزار شد

مهدی پوردرگاه ادامه داد: بسیج همانگونه که در دفاع مقدس نقش آفرینی کرد.، امروز نیز در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و سازندگی نقش و برکات زیادی داشته است،

وی از دانش آموزان خواست تا با تحصیل علم همراه با تهذیب و بصیرت افزایی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ادامه دهنده واقعی راه شهداء وامام شهدا باشند.

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی کلیبر برگزار شد

 معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کلیبر نیز در این یادواره به مقام والای شهدا، دستاوردهای پر افتخار و ارزشمند شهدا و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان امروز با پیشرفت کشورمان مخالف هستند و می خواهند ایران همیشه از لحاظ علمی و ... وابسته به کشورهای غربی و استکباری باشد و بر همین اساس دست به ترور دانشمندان می زنند چراکه می دانند اگر ما انحصار علمی کشور های استکباری را بشکنیم دیگر نمی توانند به هیچ کدام از اهداف شوم خود برسند.

ارسال نظرات