خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: تا زمانی که کشورهای تروریسم پرور هستند تفکر داعشی وجود دارد و این اندیشه ممکن است در شکل های مختلف در زمان های مختلف خود را بنمایاند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۷۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در مصلای نماز جمعه شهرستان تاکستان از عملکرد بسیجیان و شناخت تفکر داعشی گفت: بسیج را باید با عملکردش معرفی کرد و آن اخلاص در عمل است.
تا زمانی که کشورهای تروریسم پرور هستند تفکر داعشی هست
وی ادامه داد: تقارن این ماه مبارک و هفته بسیج و پیروزی های جبهه مقاومت را در درگاه خداوند شاکریم که در سراسر دنیا این پیروزی ها طنین انداز شده است.
وی ابراز کرد: باید دانست که استکبار جهانی با عمالشان در منطقه فقط برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی کمر همت بسته بودند و خواستند شاخ و برگ های انقلاب اسلامی را قطع کنند، سوریه و عراق بهانه بود! آنها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی دشمن هستند و خواستند آزموده را دوباره بیازمایند و آمادگی امت اسلامی و بسیج را ببینند.
این مسئول یادآور شد: تا زمانی که کشورهای تروریسم پرور هستند تفکر داعشی وجود دارد و این اندیشه ممکن است در شکل های مختلف در زمان های مختلف خود را بنمایاند.
سرهنگ حسینیانی بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی هر وعده ای که امام به بسیجیان دادند محقق شده، از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، خنثی سازی ترورها و جنگ نرم و امروز بسیج در عرصه این جنگ نابرابر در وسط میدان است.
فرنامده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: بسیج از بطن مردم است و بسیج در حلقه های صالحین مشغول تربیت جوانان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی گام برداشته است و آنها به فرمان رهبرشان آتش به اختیار ماموریت های خود را انجام می دهند.
در ادامه ابراز کرد: شهدا با استقامت و ایثار خود ثابت کردند که نمی شود به استکبار اعتماد کرد و باید دست پدران و مادران شهدا را بوسید.
حسینیانی در خاتمه گفت: فرمانده معظم کل قوا توصیه کردند که این استقامت باید حفظ گردد، در بصیرتمان ، دشمن شناسیمان و بسیاری موارد دیگر و تشکیل بسیج جهان اسلام عملا کلید خورده است که انشا الله زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی با رهبری امام زمان باشد
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها