خبرهای داغ:
عامریان به مناسبت هفته بسیج قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهر رودیان گفت: سیاست مدار‌های ما فقط اختلاس پارو می‌کنند و تا دیروز شعار انقلابی سر می‌دادند و حال می‌گویند مذاکره با غرب؛ نه تحریم را از بین برد و نه سایه جنگ را، داعش را ایمان و اقتدار شکست داد و آمریکا و اسرائیل را موشک و سلاح ایرانی باز داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، میلاد عامریان فرمانده پایگاه شهید صیادشیرازی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نمازجمعه این هفته شهر رودیان به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با تبریک این هفته و پیروزی‌های جبهه مقاومت به خصوصیات بسیج از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: بسیج سیاسی است، اما سیاست زده نیست، بسیج مجاهد است، اما بی انظباط نیست، بسیج عمیقاً متدین و متعبد است، اما متحجر و خرافی نیست، بسیج با بصیرت است، اما از خود راضی نیست، بسیج اهل جذب است، اما اهل تسامح در اصول نیست.
وی افزود: بسیج طرفدار علم است، اما علم زده نیست، بسیج در کار آبادکردن دنیاست، اما خود اهل دنیا نیست، بسیج متعلق به اخلاق اسلامی است، اما ریاکار نیست، بسیج غیور است پاسدار خطوط فاصل است.
عامریان با اشاره به زلزله کرمانشاه خاطر نشان کرد: مگر می‌توان نسبت به ضجه مادران فرزند از دست داده کرمانشاهی بی تفاوت بود، همه ایران به پا خواسته تا به یاری هموطنان زلزله زده اش در غرب بشتابد، اما همه داغ هستند حرف می‌زنند و وعده می‌دهند، شهر که آرام شد، کم کم همه فراموش می‌کنند تا زلزله بعدی.
وی با بیان اینکه همه دنیا یک روش ساده برای مقابله با زلزله دارند تصریح کرد: ساختن ساختمان‌های مقاوم در برابر زلزله و مقاوم سازی ساختمان‌هایی که در برابر زلزله مقاوم نیستند، مراقبت‌های روحی زلزله زدگان بعد از آسیب بسیار جدی و مهم است و می‌بایست در کنار داشتن برنامه‌های کوتاه مدت و فوری برنامه‌های بلند مدت برایشان طرح ریزی کرد و درمانگران به نیاز‌های عاطفی آنان پاسخ دهند.
فرمانده پایگاه شهید صیادشیرازی دانشگاه آزاد شاهرود ادامه داد: اگر چه زلزله قابل پیشگیری نیست، اما به حداقل رساندن خسارت‌های جانی و مالی این پدیده طبیعی با برنامه ریزی نظارت‌های علمی و دقیق و مستمر امکان پذیر است.
وی با اشاره به مساله زیاده خواهی‌های کشور‌های غربی در زمینه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: از هر سمت و سو و نگرشی، از هر حزب و سیاستی که بررسی کنیم، استقلال و امنیت کشور به مردم و نیرو‌های نظامی آن کشور بستگی دارد.
داعش را ایمان و اقتدار شکست داد و آمریکا و اسرائیل را موشک و سلاح ایرانی باز داشته است
عامریان اضافه کرد: شهید طهرانی مقدم توانست با عملکرد انقلابی سامانه موشکی طراحی کند و ایران جزء قدرتمند‌ترین کشور‌ها شود، اما اجنبی پرستانی که در سایه امنیت کشور ایران به قدرت رسیدند، ندای ما موشک نمی‌خواهیم سر می‌دهند و این‌ها کسانی هستند که طرف‌های مذاکره کننده گانشان به مجلس حمله کردند و کسانی هستند که می‌گویند سوریه و عراق با مذاکره و سیاست حل شده است و همان خائنین به خون جوان مردان و حججی‌ها هستند.
وی با تاکید به آزادی و امنیت که مدیون خون جوانان وطن است عنوان کرد: سیاست مدار‌های ما فقط اختلاس پارو می‌کنند و تا دیروز شعار انقلابی سر می‌دادند و حال می‌گویند مذاکره با غرب.
عامریان افزود: فقط انسان‌های ساده لوح از یک مار دوبار نیش می‌خورند، مذاکره نه تحریم را از بین برد و نه سایه جنگ را، داعش را ایمان و اقتدار شکست داد و آمریکا و اسرائیل را موشک و سلاح ایرانی باز داشته است.
وی با اشاره به لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم اظهار کرد: لایحه اگر چه در ظاهر نام زیبا و همه پسندی دارد، اما اگر در بررسی و امضای آن دقت نشود مانند برجام خسارات جبران ناپذیری بر کشور تحمیل خواهد شد که کمترین آن خود تحریمی سپاه و حزب الله لبنان خواهد بود، بنابراین هوشیاری مجلس و مردم در این زمینه می‌تواند از این خسارات جلوگیری نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها