خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آبیک گفت: هر وقتی که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و با فرهنگ بسیجی پیش رفتیم پیشرفت کردیم و هرجا به این بیانات و فرهنگ اعتنا نکردیم عقب ماندیم که یکی از این عرصه ها عرصه های اقتصادی بود که اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار ما است.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج مسلم لطفی زاده فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک با تبریک هفته بسیج و نابودی گروهک داعش بیان کرد: جریان نابودی داعش یک جریانی است که حضرت امام راحل به ان اشاره کردند و بیداری منطقه ای و کشورهای اسلامی را پیش بینی کرده بودند که البته با رهنمودهای رهبر انقلاب شکل گرفت و حرکتی مردمی علیه مستکبرین عالم بود
وی افزود: سردار سلیمانی که در راس این جریان بودند و توانستند یک جبهه انقلابی و مردمی ایجاد کنند که خمیر مایه این حرکت همان فرهنگ بسیجی بود که در متن این حرکت جریان داشت و دیدیم که مردم عراق و سوریه با ایجاد بسیح مردمی و فاطمیون و حیدریون هم در حول محور مقاومت توانستند پاسخ دندان شکنی به این گروه خبیث بدهند .
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک تصریح کرد: داعش گروهی بود که از اعمال غیر انسانی فرو گذار نمی کرد و رعب و وحشتی در بین مردم ایجاد کرده بودند و البته با توکل برخدا و رهبری مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت این گروهک را نابود کند.
وی افزود: این حوادث البته برای ما تازگی نداشت رزمندگان ما در جبهه های دفاع مقدس نیز شاهد این حرکت های غیر انسانی از جانب بعثی ها بودند .
لطفی زاده بیان کرد: هر وقتی که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و با فرهنگ بسیجی پیش رفتیم پیشرفت کردیم و هرجا به این بیانات و فرهنگ اعتنا نکردیم عقب ماندیم که یکی از این عرصه ها عرصه های اقتصادی بود که اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار ما است .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چهل سال از تشکیل بسیج اینک این شجره طیبه تبدیل به درخت تنومند شده است و در هرجایی که دارای مشکل شدیم با حضور بسیجیان حل می شود .
اگر در موضوعات امنیتی بسیج به نیروهای دیگر کمک می کنند و با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و گشت های اطلاعاتی و امنیتی عمل می کند می خواهند امنیت جامعه را تامین کنند گرچه مظلومانه و در کمال گمنامی این امورات را اجرا می کنند.
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک افزود: محرومیت یکی از مسائل اجتماعی این کشور می باشد و کمبود هایی در روستا داریم گرچه اینکه روستاها باید بیشتر مولد اقتصادی باشند ولی شاهد محرومیت ها هستیم و بسیجیان در این محرومیت ها نیز در روستاها خدمت می کنند .
لطفی زاده با اشاره با آسیب های اجتماعی تصریح کرد: تربیت دینی در بین جوانان و نوجوانان نیز یکی از موضوعات فعالیت بسیج است که در مقابل ناهنجاری ها از جمله اعتیاد و طلاق و.. نیز در جامعه محسوس است که حلقه های تربیتی صالحین در صدد تربیت دینی افراد جامعه است که در قالب اشنایی با احکام دین و موضوعات اخلاقی در حال انجام است گرچه بحث تربیت یک بحث بلند مدت و طولانی است و نکته سوم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که باید توجه بشود البته رهبری نیز در توصیه به جوانان سه موضوع تحصیل و تهذیب و ورزش است و در اقشار بسیج ما این هدف دنبال می شود.
وی در خاتمه بیان کرد: اگر دشمنان روزی قصد تعدی به کشور ما داشته باشد در جهات نظامی، اقتصادی و اجتماعی نیرویی که در مقابل این دشمن خواهد ایستاد نیرو بسیج خواهد بود مثل همین شکست جبهه تکفیری داعش که به همت همین جوانان بسیجی رقم خورد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها